بهترین مودم های ADSL تا رنج قیمت 3 میلیون !!

مهندس فرجزاده
آخرین بروز رسانی: 29 فروردین 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

خرید مودم های ADSL تا سقف 3 میلیون تومان !!

فهرست مطالب

مودم‌ها به عنوان ابزاری بسیار حیاتی در دسترسی به اینترنت و ارتباطات دیجیتال؛ نه‌تنها وظیفه ارتباط با شبکه‌ها را دارند، بلکه امکان ارتقاء سرعت و پایداری ارتباطات ما را نیز فراهم می‌کنند. با توجه به رشد نیازهای روزافزون به اینترنت پرسرعت و پایدار، انتخاب بهترین مودم برای بهره‌وری و تجربه بهتر از ارتباطات اهمیت زیادی دارد.در این مقاله، به بررسی بهترین مودم های VDSL /ADSL تا رنج قیمت 3 میلیون تومان می‌پردازیم. قطعا شما به دنبال مودمی خوب و  مناسب مصارف روزانه خود هستید اما گاهی ممکن است آن چیزی که مد نظر خود دارید ، قیمت به صرفه ای نداشته باشد و شما نتوانید آن دستگاه دلخواه خودتان را برای خود فراهم کنید . با لاین نت همراه باشید تا بتوانیم شما را راهنمایی کنیم و بهترین انتخاب را داشته باشید .

مودم چیست ؟

موضوع اولی که میتوان به آن پرداخت این است که شما با مودم و کارایی این دستگاه آشنا باشید . مودم یا modem مخفف کلمه‌ی Modulator-Demodulator است و یک دستگاه سخت‌افزاری است که وظیفه تبدیل سیگنال دیجیتال به سیگنال آنالوگ (واقعی) برای ارسال اطلاعات و برعکس را بر عهده دارد. مودم‌ها برای اتصال دستگاه‌های دیجیتالی به خطوط ارتباطی مختلف استفاده می‌شوند، مانند خطوط تلفن، کابل‌های اینترنت یا اتصالات بی‌سیم.

وظیفه اصلی یک مودم این است که اطلاعات دیجیتالی را به سیگنال آنالوگ تبدیل کند تا بتواند از طریق خطوط ارتباطی معمولی مثل خطوط تلفن ارسال شود. وقتی این سیگنال به مقصد می‌رسد، مودم در آنجا وظیفه تبدیل آن به فرمت دیجیتال را برعهده می‌گیرد تا دستگاه مقصد بتواند اطلاعات را تفسیر کند.

مودم‌ها انواع مختلفی دارند از جمله مودم‌های ADSL برای اتصال به اینترنت از طریق خطوط تلفن، مودم‌های کابلی برای اتصال به اینترنت از طریق کابل‌های شبکه، و مودم‌های بی‌سیم برای اتصال به اینترنت از طریق اتصالات بی‌سیم.

برند انواع مودم های ADSL/VDSL

قصد داریم در این بخش با انواع برند های معتبر مودم های ADSL/VDSL آشنا شویم که فروشگاه اینترنتی لاین نت آنها را برای شما فراهم نموده است و شما میتوانید آنها را با پایین ترین قیمت و معتبر ترین گارانتی های موجود در بازار شبکه ایران تهیه فرمایید .

  • D-link
  • TP-link
  • Tenda
  • Neterbit
  • U-tel
  • Asus

معرفی 5 مودم برتر زیر 3 میلیون تومان !!!

به جذاب ترین قسمت این بخش یعنی معرفی مودم هایی با رنج قیمت 3 میلیون رسیدیم . جایی که شما از سردرگمی خرید خود در میایید و با خیال راحت بهترین انتخاب را خواهید داشت پس با ما در ادامه همراه باشید . 

(قیمت تقریبی 1/100/000 تومان)

گارانتی : پارس ارتباط

مودم تي پي لينك TPLink TD-W9960 یک مودم بسیار خارق‌العاده است زیرا به گونه‌ای طراحی شده تا افراد بتوانند با سرعت بالا اینترنت را به اشتراک بگذارند و از طریق وای‌فای از آن استفاده کنند، لازم به ذکر است بدانید که سرعت وای فای این مودم بسیار بالا می‌باشد در نتیجه شما می توانید در حوزه‌های مختلف مانند بازی، تماشای فیلم، کارهای روزمره، دانلود و آپلود به راحتی از مودم تي پي لينك TPLink TD-W9960 استفاده کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که در بسیاری از مواقع افراد بر این باور هستند که مودم‌ها با هم تفاوتی ندارند و به این مسئله معتقد هستند که تمام مودم‌های وایرلس و وای‌فای در یک سطح کیفی قرار دارند و تنها دلیل تفاوت قیمت بین آن‌ها نام شرکتی است که مودم را تولید می‌کند. اما مطمئنا شما با مطالعه محتوا نقد و بررسی مودم تي پي لينك TP-Link TD-W9960 حتما متوجه خواهید شد که تفاوت قیمت در مودم‌ها دلایل بسیار گوناگونی دارد در نتیجه امیدواریم با یک انتخاب درست و هوشمندانه بتوانید از سرعت اینترنت لذت ببرید …

ادامه و خرید ...

2 _ مودم روتر بی سیم ADSL/VDSL دی لینک مدل DLINK DSL-224

D-link

(قیمت تقریبی 1/300/000 تومان)

گارانتی : ایزی , آونگ

همانطور که میدانید نام دی لینک نامی آشنا در زمینه تولید سخت‌افزار شبکه است و توانسته تا اعتماد مشتریان خود را جلب کند. در بین این تجهیزات شاید مودم دی لینک بیش از بقیه شناخته شده باشد. مودم بی‌سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی لینک مدل DSL-224 درواقع یک مودم روتر ADSL2 و VDSL است که میتواند سرعت بسیار بالایی رو در اختیار شما قرار بدهد. البته نباید این نکته را فراموش کرد که  برای تجربه بهتر سرعت اینترنت باید شرکت خدمات دهنده اینترنت شما (ISP) توانایی ارائه اینترنت VDSL را داشته باشد تا مودم DSL-224 نهایت کارکرد خود را نمایش دهد. همچنین این مودم انتخابی هوشمندانه برای خانه‌ها و دفاتر شما می‌باشد.

 

مودم دی لینک DSL-224 با دارا بودن دو انتن پرقدرت و همچنین داشتن استاندارد 802.11b/g/n و فرکانس قابل پشتیبانی 2.4 گیگاهرتز یک تجربه بی عیب و نقص را در اختیار شما قرار می‌دهد. از نظر امنیت نیز این مودم دست کمی از دیگر مودم‌ های موجود در بازار ندارد. یکی از قابلیت های مهم و قابل توجه در این مودم کنترل ترافیک است که به این معنی است دیگر لازم نیست نگران کند شدن شبکه خود باشید چون که با این قابلیت  مودم بسته‌ها را بر اساس اهمیت و اولویت طبقه بندی می‌کند و سپس ارسال میکند. علاوه بر این موارد این مودم دارای امنیت بالایی است که باعث می‌شود با داشتن فایروال درونی و استاندارد های امنیتی بالا سبب میشود که شما با خیال راحت در فضای اینترنت به جست و جو بپردازید.

ادامه و خرید ...

3 _ مودم روتر VDSL2/ADSL2 PLUS بی‌سیم یوتل مدل U.TEL V301

U-tel

(قیمت تقریبی 1/000/000 تومان)

گارانتی : ایزی , افزاره

مودم روتر بی سیم یوتل مدل U.TEL V301 دارای قابلیت اتصال بی سیم به دستگاه ها برای اتصال آسان است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد دستگاه های گوناگونی مثل لپتاپ ها، تلفن های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاه های بی سیم را به شبکه خود متصل نمائید. با فعال کردن اتصال بی سیم، شما می توانید از اینترنت بدون نیاز به کابل های اتصال بهره مند شوید و به آسانی از اینترنت در تمام نقاط خانه یا محیط کار خود استفاده نمائید. با تنظیمات اتصال بی سیم، امکان ایجاد یک شبکه بی سیم امن و قابل اعتماد را دارید تا دستگاه های مختلف بدون مشکل به شبکه شما متصل گردند.

این مودم روتر دارای فایروال می باشد که به شما این امکان را می دهد تا ترافیک شبکه خود را مدیریت و کنترل کنید. فایروال می تواند از حملات مخرب و نفوذهای ناخواسته به شبکه شما جلوگیری نماید.WPS (Wi-Fi Protected Setup) WPS یک ویژگی می باشد که اتصال دستگاه ها به شبکه وای فای را سریع تر و آسان تر می کند. با استفاده از WPS، می توانید با یک دکمه یا کد PIN، دستگاه های جدید را به شبکه وای فای خود متصل کنید بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور. این ویژگی امنیتی نیز برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به شبکه بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

4 _ مودم ADSL/VDSL تی پی لینک مدل TP-LINK ARCHER VR300

TP-link

(قیمت تقریبی 2/000/000 تومان)

گارانتی : پارس ارتباط , پانا

شیوه‌های زیادی برای اتصال به دنیای اینترنت وجود دارد. پیش از این استفاده از مودم‌هایی که با نام Dial Up شناخته می‌شدند بیشتر در بازار موجود بود اما با پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوری DSL به اکثر منازل، می‌توان با سرعت زیاد به اینترنت متصل شد. شرکت‌های زیادی در حوزه‌ی محصولات شبکه‌ فعالیت می‌کنند. علاوه بر این تنوع بسیار زیاد مودم-روترها و برندهای آن‌ها، انتخاب یک مدل خوب که بتواند نیازهای اولیه‌ یک کاربر را برآورده کند، کاری سخت و پیچیده محسوب می‌شود. این مودم‌ها باید دارای ویژگی‌هایی مثل پوشش مناسب، سرعت‌بالا، راحتی در نصب و استفاده و در آخر ظاهری زیبا داشته باشند. مودم روتر مدل Archer VR300 محصولی از برند تی پی لینک است که می‌تواند نیاز بسیاری از کاربران برآورده کند. این دستگاه دارای یک درگاه ADSL ، چندین درگاه LAN ، یک درگاه WAN / LAN و یک درگاه RJ11 برای اتصال به خط تلفن است. همچنین این مودم روتر دارای ۴ آنتن بی‌سیم است که برای تقویت قدرت سیگنال و افزایش دامنه دسترسی بی‌سیم مفید هستند.

5 _ مودم ADSL/VDSL تی پی لینک مدل TP-LINK ARCHER VR400

TP-link

(قیمت تقریبی 3/000/000 تومان)

گارانتی : پارس ارتباط , پانا

یکی از نیاز های اصلی کاربران برای اتصال به اینترنت، داشتن یک مودم پرسرعت و با کیفیت است تا از اینترنت پر سرعت و بدون اختلال در محیط کار یا منزل خود بهره مند شوند. ما به شما یک مودم روتر پرسرعت با ساختار بسیار زیبا و قدرتمند به نام Archer VR400 پیشنهاد می دهیم. Archer VR400 یکی ازمودم های فوق العاده از برند تی پی لینک(Tp-link) است که از قابلیت دوال باند پشتیبانی میکند. همچنین سرعت انتقال فوق العاده این مودم روترباعث شده تا به یکی از مودم های پرفروش بازار شبکه تبدیل شود. همچنین از باند های 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی میکند که از این رو سرعت انتقال بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار میدهد. در ادامه بیشتر با این مودم فوق العاده و پر طرفدار آشنا میشویم. مودم Archer VR400 برند تی پی لینک دارای 4 پورت اترنت با سرعت انتقال 10/100/1000 میباشد تا از طریق پورت اترنت این مودم به صورت کابلی با سرعت گیگابیتی به اینترنت متصل شوید. پورت های اترنت این مودم از 3 پورت LAN و 1 پورت WAN/LAN تشکیل شده است. همچنین یک پورت DSL نیز در کنار پورت های اترنت این مودم برای اتصال به شبکه مخابراطی وجود دارد.  همچنین این مودم فوق العاده دارای 1 پورت USB برای انتقال اطلاعات در شبکه و اتصال کارت شبکه های 3G و 4G میباشد.

نتیجه گیری

امیداوریم تا اینجا توانسته باشیم اطلاعات خوبی راجع به مودم های ADSL/VDSL به شما داده باشیم و شما توانسته باشید تا حدودی هم با دستگاه ها و هم با قیمت آنها آشنا شده باشید . مجموعه لاین نت شرکت پخش تجهیزات شبکه و کامپیوتر با ارائه بروزترین و بهترین برند های برتر بازار شبکه ایران در سال 1385 شروع به فعالیت کرد . این شرکت در طول فعالیت بیش از یک دهه توانسته در صدر بهترین فروشنده های برترین برند های بازار شبکه و کامپیوتر ایران قرار بگیرد. مجموعه لاین نت با هدف افزایش قدرت خود در زمینه های مودم های ADSL/VDSL ، مودم های فیبر و سوئیچ های شبکه قصد دارد تا گامی بلند در راه پیشرفت و ترقی بردارد و همچنین بتواند محصولات مورد نیاز شما را با پایین ترین قیمت و معتبر ترین گارانتی ها تامین کند .

 
 
0/5 (0 نظر)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.