ارزان ترین مودم های فیبر نوری

مهندس فرجزاده
آخرین بروز رسانی: 29 فروردین 1403
2 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

فهرست مطالب

برای استفاده از اینترنت فیبر نوری مطمئنا باید به دنبال خرید تجهیزات فیبر نوری باشید که یکی از این تجهیزات، مودم فیبر نوری است. توجه داشته باشید که اکثر افراد این روزها به دنبال خرید مودم ارزان فیبر نوری هستند. البته نکته بسیار مهم این است که شرکت‌های مختلفی به تولید مودم فیبر نوری می‌پردازند و تا به امروز توانسته‌اند مودم با کیفیت و منحصر به فردی را با قیمت پایین به بازار عرضه کنند. در نتیجه شما به راحتی می‌توانید برای خرید مودم ارزان فیبر نوری اقدام کنید. شایان ذکر است بدانید که در این مقاله مشخصات مودم فیبر نوری ارزان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. از سوی دیگر ما قصد داریم ۳ مودم ارزان فیبر نوری که در بازار ایران موجود می‌باشد را به شما معرفی کنیم. حال اگر قصد دارید اطلاعات کاملی نسبت به ارزانترین مودم فیبر نوری به دست بیاورید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با لاین نت همراه باشید.

مودم فیبر نوری چیست ؟

اولین موضوعی که می توان به آن اشاره کرد آشنایی با مودم فیبرنوری و نحوه کار این دستگاه ها هستند . مودم فیبر نوری یک دستگاه شبکه است که برای اتصال دستگاه‌های مختلف به اینترنت از طریق فیبر نوری استفاده می‌شود. این مودم اطلاعات را از شبکه فیبر نوری دریافت کرده و آن‌ها را به دستگاه‌های متصل به خود ارسال می‌کند. مودم‌ های فیبر نوری از سرعت بالا، پایداری بالا و عملکرد بهتر نسبت به مودم‌ های معمولی (ADSL یا کابلی) برخوردارند. این مودم‌ ها به دلیل استفاده از فیبر نوری به جای مسیرهای مسی و کابل‌های معمولی، امکان انتقال اطلاعات با سرعت بالا و با کیفیت بالا را فراهم می‌کنند.برای اطلاعات بیشتر در مورد مودم های فیبر و انواع آن به مقاله انواع مودم های فیبر نوری مراجعه کنید .

مودم فیبر HS8145X6-NEW-FACE huawei

راهنمای خرید مودم های ارزان فیبر نوری

برای خرید مودم‌های ارزان فیبر نوری، می‌توانید به مراکز فروش لوازم شبکه و اینترنت مراجعه کنید یا از فروشگاه‌های آنلاین استفاده کنید. قبل از خرید، به نکات زیر توجه کنید:

  1. مطمئن شوید که مودمی که قصد خرید آن را دارید، سازگاری کامل با سرویس اینترنت فیبر نوری شما دارد.
  2. از نظر کیفیت و امکانات، مودمی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند.
  3. قیمت مودم‌های فیبر نوری ممکن است متفاوت باشد، اما توجه کنید که ارزانی قیمت تنها معیار مناسب برای خرید نیست.
  4. مطمئن شوید که مودم انتخابی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب است.

اگر می‌خواهید مودم‌های ارزان فیبر نوری را مقایسه کنید، می‌توانید مشخصات فنی و قیمت‌های مختلف مودم‌ها را بررسی کنید و سپس تصمیم‌گیری کنید.

نکات مهم قبل از خرید مودم فیبر نوری

اگر بدانید که یک مودم فیبر نوری ارزان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد بهتر است ذکر کنیم که یک مودم فیبر نوری ارزان باید دارای سرعت انتقال داده‌ها تا ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه باشد. یکی دیگر از آیتم‌های بسیار مهم که یک مودم فیبر نوری ارزان باید داشته باشد تعداد آنتن یعنی حداقل 2 آنتن است که آن می‌تواند 5dBi باشد. در ادامه بهتر است به پورت شبکه LAN و WAN اشاره کنیم چون از اهمیت بالایی برخوردار است.

3 مودم فیبر نوری ارزان در بازار شبکه ایران کدامند؟

در این بخش از مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی 3 تا از بهترین مودم‌های فیبر نوری که علاوه بر ویژگی‌های مطلوب، از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردارند و ارزش خرید بالایی دارند. از این رو به وسیله آشنایی با این مودم‌ها می‌توانید بهترین و در عین حال ارزان ترین مودم فیبر نوری را خریداری کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

1 - مودم فیبرنوری Gpon-ONT هوآوی مدل Huawei EchoLife HG8245C

Huawei

(قیمت تقریبی 1/100/000 تومان)

گارانتی : 1 سال گارانتی لاین نت

همانطور که می‌دانید برند هواوی یکی از معروفترین برندهای تولید کننده تجهیزات شبکه است که یکی از محصولات تولید شده توسط این کمپانی مودم می‌باشد. به همین منظور تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله یکی از بهترین و ارزانترین مودم‌های فیبر نوری این شرکت را مورد بررسی قرار دهیم.این مودم از برند هواوی(Huawei) دارای 4 پورت اترنت با سرعت انتقال 10/100 مگابیت بر ثانیه میباشد تا بتوان از طریق کابل LAN به صورت سیمی از سرعت انتقال FAST ETHERNET و بدون اختلال استفاده و از آن لذت ببرید. علاوه بر پورت های اترنت، این مودم دارای 1 پورت USB دارد تا قابلیت شر و انتقال اطلاعات در شبکه را در اختیار شما قرار دهد. همچنین 2 پورت تلفن نیز در این مودم تعبیه شده است تا از آن برای ارتباطات صوتی استفاده کنید.

2 - مودم فیبر نوری هوآوی مدل Huawei HG8245H

Huawei

(قیمت تقریبی 2/000/000 تومان)

گارانتی : 1 سال گارانتی لاین نت

بسیاری از افراد که خواستار سرعت اینترنت بالا و پایدار هستند، به دنبال خرید مودم فیبر نوری با قابلیت های پیشرفته و منحصر به فرد هستند. پیشنهاد ما به آن ها مودم HG8245H از برند هواوی(Huawei) است. مودم HG8245H یکی از مودم های پرکاربرد و پرطرفدار در بازار است که به کاربران امکان اتصال به اینترنت با سرعت بالا و گسترده ای را برای کاربران فراهم می کند. این مودم دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند پورت های Gigabit Ethernet، وایرلس با سرعت 300 مگابیت بر ثانیه، دو آنتن با قدرت 5dBi و ویژگی های بسیار زیاد دیگر که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا می شویم پشتیبانی می کند.مودم فیبر نوری هوآوی مدل Huawei HG8245H دارای چهار پورت با سرعت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه می باشد. این پورت ها به شما امکان اتصال دستگاه های مختلف به مودم و ایجاد شبکه پرسرعت در خانه یا محیط کار را برای شما فراهم می کنند. از طریق این پورت ها می توانید دستگاه هایی نظیر کامپیوترها، تلفن های هوشمند، تلویزیون های هوشمند و دستگاه های دیگر را به اینترنت متصل کرده و از اتصال اینترنت پرسرعت و پایدار به صورت کابلی را فراهم می کند.

3 - مودم فیبر نوری هوآوی مدل Huawei HG8546mgm1

Huawei

(قیمت تقریبی 1/200/000 تومان)

گارانتی : 1 سال گارانتی لاین نت

امروزه مودم های فیبر نوری یکی از بهترین مودم های پر سرعت است. مودم های فیبر نوری انواع و امکانات بسیار زیادی دارد که امروز می خواهیم یکی از بهترین مودم های فیبر نوری در رده مودم های اقتصادی فیبر نوری را معرفی کنیم. اسم یا پارت نامبر این مودم HG8546MGM1 از برند هواوی می باشد که امکانات بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد. این مودم از باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کند و سرعت انتقال بسیار بالایی را دارد. همچنین دارای 4 پورت اترنت برای اتصال کابلی و مستقیم سیستم به مودم را در خود دارد و کلی قابلیت دیگر که در ادامه با این مودم فوق العاده بیشتر آشنا می شویم. همچنین برای مشاهده تمام مودم های فیبر نوری میتوانید به صفحه خرید مودم فیبر نوری مراجعه کنید.در این مودم هواوی 4 پورت اترنت به کار رفته است که 3 پورت آن با سرعت انتقال 100/10 و 1 پورت با سرعت انتقال 1000/100/10 می باشد. این قابلیت به کاربران امکان استفاده همزمان از سرعت های مگابیتی و گیگابیتی را می دهد. علاوه بر این ویژگی، این مودم منحصر به فرد دارای 1 پورت USB برای اشتراک گذاری و انتقال اطلاعات در شبکه و 1 پورت تلفن برای ارتباطات صوتی می باشد تا امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار دهد و ارتباطات شبکه ای خود را بهبود بخشند.

آیا فایبرهوم مودم فیبر نوری ارزان دارد؟

این سوال یکی از متداول‌ترین سوالاتی است که توسط بسیاری از افراد مطرح می‌شود. همانطور که می‌دانید این روزها مودم‌های شرکت فایبرهوم طرفداران زیادی پیدا کرده است. زیرا مودم‌های این شرکت از کیفیت بالا و طراحی زیبایی برخوردار هستند. این نکته را در نظر داشته باشید که مودم فیبر نوری فایبرهوم AN5506-02FG یکی از بهترین مودم‌هایی است که در حین ارزان بودن از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار می‌باشد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم با مودم فیبر نوری فایبرهوم مدل Fiber home AN5506-02FG بیشتر آشنا شوید.

نتیجه گیری

این روزها اکثر افراد به دنبال خرید مودم فیبر نوری ارزان هستند. به همین دلیل ما در مجله لاین نت تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم در این محتوا اطلاعات کاملی را نسبت به مودم ارزان فیبر نوری در اختیار شما قرار دهیم. در واقع مشخصاتی که باید یک مودم فیبر نوری ارزان داشته باشد در این مقاله ذکر شده است. از سوی دیگر سه نمونه از بهترین مودم‌هایی که از قیمت مناسبی برخوردار هستند هم در این محتوا به شما معرفی شده‌اند و هر کدام را به صورت مجزا مورد بررسی قرار داده‌ایم. در نهایت امیدواریم با مطالعه این محتوا بتوانید یک انتخاب درست و یک خرید هوشمندانه را تجربه کنید

2 دیدگاه برای این نوشته

  1. دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  2. دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  3. از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  1. ممنون از شما واقعا جامع و کامل بود

  2. شهرزاد زمانپور پاسخ

    خیلی عالی بود ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

0/5 (0 نظر)

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.