بازخورد درباره این کالا

کابل پچ کورد سه متری Cat6 دی لینک D-LINK

D-Link 3m Cat6 UTP Ethernet Cable
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول
  • نوع پچ کورد : شبکه UTP
  • طول پچ کورد : 3 متر
  • نوع کانکتور ها : RJ45
  • طبقه بندی پچ کورد : CAT6
  • روکش : PVC
  • حداکثر سرعت قابل پشتیبانی : 1000 مگابیت بر ثانیه
+ اطلاعات بیشتر
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی لاین نت
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کابل پچ کورد سه متری Cat6 دی لینک D-LINK

توضیح مزایا و معایب کابل پچ کورد سه متری Cat6 دی لینک D-LINK

این پچ کورد از برند نام آشنای دی لینک(D-link) از استاندارد CAT6 استفاده می کند که برای اتصال دستگاه های شبکه مانند کامپیوترها، روترها و سوئیچ ها طراحی شده است. طول این پچ کورد 3 متر است که برای استفاده در محیط های کاری یا خانگی بهترین گزینه است. کانکتور استفاده شده در این پچ کورد از نوع RJ45 است که برای اتصال دستگاه ها به شبکه استفاده می شود. روکش این کابل از جنس PVC (Polyvinyl Chloride) ساخته شده است که بسیار مقاوم و کارآمد است. این پچ کورد قابلیت انتقال داده ها با سرعت 1000 مگابیت بر ثانیه (1G) را دارد و برای اتصال دستگاه های شبکه به یکدیگر به صورت سریع و موثر استفاده می شوند. در ادامه بیشتر با این محصول کار آمد آشنا می شویم.

نمایش بیشتر - بستن
  • سرعت انتقال 1G
  • جنس کابل PVC
    سرعت انتقال
    8
    جنس کابل
    9
    ارزش خرید نسبت به قیمت
    9

نوع پچ کورد

این پچ کورد شبکه از برند دی لینک(D-link) از نوع UTP است. UTP یک نوع کابل شبکه است که است که نام کامل آن Unshielded Twisted Pair که به صورت خلاصه UTP می یاشد. در این نوع کابل، از رشته های مسی برای انتقال داده ها استفاده می شوند که به شکل جفت شده و بدون لایه های محافظ به آنها قرار می گیرند. هر جفت از رشته ها درون کابل، به یکدیگر پیچ خورده و این پیچ خوردگی باعث کاهش تداخلات الکترومغناطیسی و افزایش کیفیت انتقال داده ها می شود.

 

طبقه بندی کابل

این کابل پچ کورد در طبقه بندی پچ کورد Cat6 است که به معنای Category 6 می باشد. این استاندارد طبقه بندی نشان دهندهٔ توانایی آنها در انتقال داده ها می باشد. همچنین، Cat6 به دسته بندی بالاترین سرعت انتقال داده میان دستگاه ها در شبکه اشاره دارد.

 

نوع کانکتور

کانکتور استفاده شده در این پچ کورد از نوع RJ45 می باشد. این کانکتور یک نوع کانکتور استاندارد برای اتصال کابل های شبکه به دستگاه های مختلف و شبکه است. این کانکتور به طور گسترده در شبکه های محلی (LAN) و شبکه های وسیع (WAN) استفاده می شود.

کانکتور RJ45، با ساختاری که از هشت پین (پايه) تشکیل شده است که به دستگاه های مختلف امکان اتصال فیزیکی را می دهد. این نوع کانکتور از طراحی جفت شده ی رشته ها برای کاهش تداخلات الکترومغناطیسی بهره می برد و برای اتصال دستگاه هایی مثل کامپیوترها، روترها، سوئیچ ها و… به کار می رود.

کابل پچ کورد سه متری Cat6 برند نام آشنای دی لینک D-LINK

سرعت انتقال پچ کورد

این پچ کورد با قابلیت حداکثر سرعت پشتیبانی 1000 مگابیت بر ثانیه، به کاربران این امکان را می دهد تا در انتقال داده ها در شبکه با سرعت بسیار بالا و کارایی بهینه بهره مند شوند.

این قابلیت به شبکه این امکان را می دهد تا به بهترین شکل ممکن عمل کرده و اطمینان خاطر را برای انتقال داده ها به سرعت و با کیفیت بالا برای کاربران ایجاد می کند. همچنین در محیط هایی که کاربران نیاز به انتقال حجم زیادی از داده ها به صورت همزمان را دارند، این ویژگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

جنس روکش کابل

روکش کابل یکی از بخش های مهم از کابل ها و پچ کوردها است که کابل را احاطه کرده و باعث می شود تا کابل آسیب کمتری در طولانی مدت ببیند. نوع روکش این کابل پچ کورد از جنس PVC است که در بیشتر کابل ها از این نوع روکش استفاده می شود. PVC مخفف Polyvinyl Chloride است و یک ماده مقاوم در برابر حرارت، آتش، و سایش می باشد. این جنس روکش به طور گسترده در صنعت کابل به کار می رود، به دلیل ویژگی هایی نظیر خواص عایق برقی، ایمنی، مقاومت در برابر شرایط جوی و قیمت مناسب تر نسبت به دیگر روکش ها.

 

رنگ بندی کابل ها

رنگ کابل های پچ کورد یک جنبه ظاهری است که برای متفاوت کردن کابل ها به کار می رود. این رنگ بندی ها طبق استاندارد های تعیین شده می باشند تا امکان شناسایی و مدیریت بهتر کابل ها برای کاربران فراهم شود.

در این پچ کورد رنگ های آبی، خاکستری، قرمز و زرد انتخاب شده است ولی طبق تعریفی که شد هیچ ارتباطی به بخش فنی کابل ها ندارد. ممکن است در دیگر نوع کابل ها مانند کابل های Ethernet، این رنگ ها معانی خاصی داشته باشند، اما در کابل های پچ کورد این رنگ ها فقط برای تمایز بصری و زیبایی استفاده می شوند.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

کابل پچ کورد سه متری Cat6 دی لینک D-LINK
مشخصات دیگر
نوع پچ کورد

شبکه UTP

طول پچ کورد

3 متر

نوع کانکتور ها

RJ45

طبقه بندی پچ کورد

CAT6

روکش

PVC

حداکثر سرعت قابل پشتیبانی

1000 مگابیت بر ثانیه

جنس رشته ها

مس

تعداد روکش بیرونی

1 عدد

انتخاب رنگ

آبی, قرمز, نقره ای

امتیاز کاربران به:

کابل پچ کورد سه متری Cat6 دی لینک D-LINK (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

محصولات مشابه