بازخورد درباره این کالا

کابل پچ کورد دو متری Cat6 دی لینک D-LINK

D-Link 2m Cat6 UTP Ethernet Cable
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول
  • نوع پچ کورد : شبکه UTP
  • طول پچ کورد : 2 متر
  • نوع کانکتور ها : RJ45
  • طبقه بندی پچ کورد : CAT6
  • روکش : PVC
  • حداکثر سرعت قابل پشتیبانی : 1000 مگابیت بر ثانیه
+ اطلاعات بیشتر
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی لاین نت
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کابل پچ کورد دو متری Cat6 دی لینک D-LINK

توضیح مزایا و معایب کابل پچ کورد دو متری Cat6 دی لینک D-LINK

پچ کورد 2 متری دی لینک(D-link) از استاندارد CAT6 استفاده می کند که برای اتصال دستگاه های شبکه مانند کامپیوترها، روترها و سوئیچ ها طراحی شده است. طول این پچ کوردها حدود 2 متر است که برای استفاده در محیط های کاری یا خانگی بهترین گزینه است. این پچ کوردها از کانکتورهای RJ45 استفاده می کنند که برای اتصال کابل های شبکه به دستگاه های مختلف استفاده می شوند. روکش آنها از جنس PVC (Polyvinyl Chloride) ساخته شده است که بسیار مقاوم و کارآمد است. این پچ کوردها قادر به انتقال داده ها با سرعت 1000 مگابیت بر ثانیه (1G) هستند و برای اتصال دستگاه های شبکه به یکدیگر به صورت سریع و موثر استفاده می شوند.

نمایش بیشتر - بستن
  • سرعت انتقال 1G
  • جنس کابل
    سرعت انتقال
    8
    جنس کابل
    9
    ارزش خرید نسبت به قیمت
    9

طبقه بندی کابل

در بخش طبقه بندی کابل ها، این پچ کورد از برند دی لینک(D-link) در بخش پچ کورد Cat6 قرار دارد. CAT6 استانداردی برای کابل های شبکه است که نشان دهنده این است که این کابل از قدرت و سرعت بسیار خوبی برخوردار است. کابل ها و پچ کورد های CAT6 بهترین گزینه برای اتصال کامپیوترها، روترها، سوئیچ ها و سایر دستگاه های شبکه هستند.

 

 

 

طول کابل

طول این پچ کورد به 2 متر می رسد. این طول یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محل کار یا خانه است. و به دلیل متراژ متناسبی که دارد برای بخش هایی که سیستم و یا دستگاه های متصل به شبکه از سوئیچ شبکه دور است بسیار گزینه مناسبی می باشد.

 

نوع کانکتور

کانکتور این پچ کورد از نوع RJ45 است. کانکتور RJ45 یکی از کانکتورهای اصلی در زمینه شبکه است که برای اتصال کابل ها به شبکه از نوع اترنت (ETHERNET) استفاده می شود. این کانکتور معمولاً در شبکه های LAN و WAN به کار می روند و از آن برای ارسال و دریافت داده ها به دستگاه های مختلف شبکه استفاده می شود.

 

روکش کابل

روکش کابل یکی از اجزای حیاتی کابل ها و پچ کوردها است که به دور کابل پیچیده می شود و وظیفه حفاظت و جداکردن سیم ها را بر عهده دارد. در این پچ کورد، روکشی از جنس PVC به کار رفته است که بیشتر کابل ها از این جنس در بخش روکش استفاده می کنند. PVC مخفف Polyvinyl Chloride می باشد که یک ماده مقاوم در برابر حرارت، شعله، سایش و… است. PVC به دلیل ویژگی های زیادی که دارد، به طور گسترده ای در صنعت کابل استفاده می شود و یکی از مهمترین مزایای آن، قیمت مناسب تر آن نسبت به بقیه روکش هاست.

کابل پچ کورد Cat6 دی لینک D-LINK دو متری

سرعت انتقال کابل پچ کورد D-LINK

سرعت این پچ کورد به 1000 مگابیت بر ثانیه (1G) میرسد. به دلیل داشتن سرعت بالا، این کابل انتقال داده ها را با سرعت بالا و بدون قطعی انجام می دهد که یکی از برجسته ترین ویژگی های این کابل فوق العاده محصوب می شود. این ویژگی بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است، مخصوصا در شبکه هایی که محدوده پهنای باند بسیار بالایی را نیاز دارند. با استفاده از این پچ کورد، شما می توانید به راحتی و با سرعت بالا انتقال داده ها را از یک دستگاه به دستگاه های دیگر انجام دهید.

 

جنس رشته سیم های پچ کورد

رشته های این پچ کورد از جنس مس است که معمولاً در بیشتر کابل ها از آن استفاده میشود که یکی از بهترین گزینه ها نیز محصوب میشود. مس یک فلز بسیار خوب برای انتقال سیگنال های الکتریکی است. این رشته ها در بیشتر مواقع با یک پوسته پلاستیکی که به آن روکش PVC نیز گفته میشود محافظت شده اند تا از خرابی ها یا تداخل با سایر عناصر محافظت شوند.

 

رنگ کابل ها

رنگ این کابل های پچ کورد دی لینک آبی، خاکستری، زرد و قرمز است. البته رنگ بندی کابل های پچ کورد یک جنبه ظاهری دارد که برای متفاوت نمایش دادن کابل ها به کار می رود. این رنگ بندی ها به صورت استاندارد تعیین شده اند تا امکان شناسایی و مدیریت بهتر کابل ها برای شما فراهم شود. برخلاف دیگر نوع کابل ها مانند کابل های شبکه حلقه ای، این رنگ ها معانی خاصی دارند، اما در کابل های پچ کورد این رنگ ها تنها برای متمایز شدن و زیبایی استفاده می شوند.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

کابل پچ کورد دو متری Cat6 دی لینک D-LINK
مشخصات دیگر
نوع پچ کورد

شبکه UTP

طول پچ کورد

2 متر

نوع کانکتور ها

RJ45

طبقه بندی پچ کورد

CAT6

روکش

PVC

حداکثر سرعت قابل پشتیبانی

1000 مگابیت بر ثانیه

جنس رشته ها

مس

تعداد روکش بیرونی

1 عدد

انتخاب رنگ

آبی, قرمز, نقره ای

امتیاز کاربران به:

کابل پچ کورد دو متری Cat6 دی لینک D-LINK (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه