بازخورد درباره این کالا

کابل پچ کورد 30 سانتی متری Cat6 دی لینک D-LINK

D-Link 0.30m Cat6 UTP Ethernet Cable
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول
  • نوع پچ کورد : شبکه UTP
  • طول پچ کورد : 30 سانتی متر
  • نوع کانکتور ها : RJ45
  • طبقه بندی پچ کورد : CAT6
  • روکش : PVC
  • حداکثر سرعت قابل پشتیبانی : 1000 مگابیت بر ثانیه
+ اطلاعات بیشتر
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی لاین نت
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کابل پچ کورد 30 سانتی متری Cat6 دی لینک D-LINK

توضیح مزایا و معایب کابل پچ کورد 30 سانتی متری Cat6 دی لینک D-LINK

این پچ کورد دارای استاندارد CAT6 است که برای اتصال دستگاه های شبکه مانند کامپیوترها، روترها و سوئیچ ها از آن استفاده می شود. طول آنها حدود به 30 سانتی متر میرسد که برای استفاده در محیط های کاری یا خانگی مناسب است. این پچ کورد از کانکتور RJ45 استفاده می کنند که برای اتصال کابل های شبکه به کار می رود. روکش آنها از جنس PVC بوده و این پچ کورد قادر به انتقال داده ها با سرعت 1000 مگابیت بر ثانیه هستند. رشته های آنها از مس ساخته شده اند و رنگ بندی های مختلفی از جمله آبی، خاکستری، قرمز و زرد دارند که صرفاً برای تمایز بصری به کار می روند و ارتباطی با ویژگی های فنی کابل ندارند. در ادامه با جزئیات بیشتر این پچ کورد آشنا میشویم.

نمایش بیشتر - بستن
  • سرعت انتقال 1G
  • کیفیت ساخت مطلوب
    جنس کابل
    8
    کیفیت کانکتور ها
    9
    ارزش خرید نسبت به قیمت
    9

طبقه بندی کابل

کابل پچ کورد 30 سانتی متری Cat6 دی لینک D-LINK در بخش طبقه بندی کابل ها در بخش پچ کورد Cat6 قرار دارد. CAT6 یک استاندارد برای کابل های شبکه است که نشان دهنده قدرت و سرعت بالای این کابل است. کابل ها و پچ کورد های CAT6 برای اتصال کامپیوترها، روترها، سوئیچ ها و سایر دستگاه های شبکه بهترین گزینه هستند.

 

طول کابل

طول این پچ کورد به 30 سانتی متر می رسد. این طول متوسط بهترین گزینه برای استفاده در محل کار یا خانه است. چون نه خیلی کوتاه است که اتصال دستگاه ها را بسیار محدود کند و نه خیلی طولانی است که هنگام استفاده از دستگاه ها باعث ایجاد مزاحمت کند.

 

نوع کانکتور

کانکتور پچ کورد دی لینک(D-link) از نوع RJ45 است. کانکتور RJ45 یک نوع کانکتور شبکه است که برای اتصال کابل های شبکه از نوع اترنت (ETHERNET) استفاده می شود. این کانکتور به طور معمول در شبکه های محلی (LAN) و شبکه های سیاره ای (WAN) استفاده می شود.

کابل پچ کورد Cat6 D-LINK دی لینک

روکش کابل

روکش کابل یک قسمت مهم از کابل ها و پچ کورد هاست که کابل را احاطه می کند و باعث حفاظت و جدا شدن سیم ها می شود. نوع روکش این کابل پچ کورد از جنس PVC است که بیشتر کابل ها از این جنس روکش استفاده میشود. PVC مخفف Polyvinyl Chloride است و ماده ای مقاوم در برابر حرارت، شعله و سایش است. PVC به طور گسترده ای در صنعت کابل استفاده می شود به دلیل ویژگی هایی مانند خواص عایق برقی، ایمنی، مقاومت در برابر شرایط جوی و قیمت مناسب تر آن نسبت به بقیه روکش ها.

 

سرعت انتقال کابل پچ کورد D-LINK

سرعت این پچ کورد به 1000 مگابیت بر ثانیه میرسد. سرعت بالای انتقال داده ها توسط این پچ کورد، امکان انتقال داده ها را با سرعت بالا و بدون قطعی را فراهم می کند. این ویژگی از اهمیت بالایی برخوردار است، به ویژه در شبکه هایی که محدوده پهنای باند بسیار بالایی را نیاز دارند. با استفاده از این پچ کورد، می توانید به راحتی و با سرعت بالا انتقال داده ها را از یک دستگاه به دیگری انجام داد.

 

جنس رشته سیم های پچ کورد

رشته های این پچ کورد از جنس مس است که معمولاً در همه کابل ها از آن استفاده میشود. مس یک فلز بسیار خوب برای انتقال سیگنال های الکتریکی است. این رشته ها در اکثر مواقع با یک پوسته پلاستیکی محافظت شده اند تا از خرابی ها یا تداخل با سایر عناصر محافظت شوند.

 

رنگ بندی کابل ها

رنگ بندی کابل های پچ کورد یک جنبه ظاهری است که در تفاوت کابل ها به کار می رود. این رنگ بندی ها به صورت استاندارد تعیین شده اند تا امکان شناسایی و مدیریت بهتر کابل ها برای کاربران فراهم شود.

در این پچ کورد رنگ بندی آبی، خاکستری، قرمز و زرد انتخاب شده است ولی هیچ ارتباطی به بخش فنی کابل ها ندارد. ممکن است در دیگر نوع کابل ها مانند کابل های Ethernet، این رنگ ها معانی خاصی داشته باشند، اما در کابل های پچ کورد این رنگ ها تنها برای تمایز بصری و زیبایی استفاده می شوند.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

کابل پچ کورد 30 سانتی متری Cat6 دی لینک D-LINK
مشخصات دیگر
نوع پچ کورد

شبکه UTP

طول پچ کورد

30 سانتی متر

نوع کانکتور ها

RJ45

طبقه بندی پچ کورد

CAT6

روکش

PVC

حداکثر سرعت قابل پشتیبانی

1000 مگابیت بر ثانیه

جنس رشته ها

مس

تعداد روکش بیرونی

1 عدد

انتخاب رنگ

آبی, قرمز, نقره ای

امتیاز کاربران به:

کابل پچ کورد 30 سانتی متری Cat6 دی لینک D-LINK (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

شما شاید این را هم دوست داشته باشید