بازخورد درباره این کالا

سوئیچ شبکه 8 پورت سیسکو مدل Cisco WS-C2960C-8TC-L

Cisco WS-C2960C-8TC-L 8-Port Switch
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • سفید
صاف
ویژگی های محصول
  • سری سوئیچ سیسکو : 2960
  • لایه عملکرد : لایه 2
  • نوع پورت : Fast Ethernet – 10/100 (100Mbps)
  • تعداد پورت شبکه : 8Port
  • قابلیت POE : ندارد
  • قابلیت stack : ندارد
+ اطلاعات بیشتر
گارانتی 18 ماهه فروشگاه اینترنتی لاین نت
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی لاین نت
بروزرسانی قیمت: 24 شهریور 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

سوئیچ شبکه 8 پورت سیسکو مدل Cisco WS-C2960C-8TC-L

توضح مزایا و معایب سوئیچ شبکه 8 پورت سیسکو مدل Cisco WS-C2960C-8TC-L

یکی از مناسب ترین سوئیچ های شبکه برای محیط های بزرگ با امنیت و مدیریت بسیار بالا، سوئیچ های برند سیسکو(Cisco) است. سوئیچ های سیسکو یکی از بزرگترین و معروف ترین برند های تولید کننده سوئیچ ها و روتر های شبکه مدیریتی است که باکیفیت ترین محصولات شبکه را تولید و روانه بازار میکند. یکی از پرطرفدار ترین سوئیچ های شبکه این برند مدل WS-C2960C-8TC-L میباشد که قابلیت های بسیار زیادی دارد. سوئیچ Cisco WS-C2960C-8TC-L از سری 2960 با 8 پورت LAN میباشد. این سوئیچ با ابعاد کوچک، نصب آسان و اشغال فضای بسیار کم، خدمات شبکه بسیار زیادی را ارائه می دهد. لایسنس LAN Base آن مدیران شبکه را به بهره مندی از ویژگی های اساسی مدیریت ترافیک و امنیت کمک می کند. در ادامه بیشتر با قابلیت های این سوئیچ فوق العاده آشنا میشویم.

نمایش بیشتر - بستن
  • دارای 2 پورت UPLINK از نوع COMBO
  • لایه 2 مدیریتی
  • حافظه رم و فلش بالا
  • از قابلیت های POE و STACK پشتیبانی نمیکند
    سرعت انتقال اطلاعات
    9
    سهولت در استفاده
    10
    ارزش خرید نسبت به قیمت
    9

سوئیچ سری 2960

سوئیچ سیسکو(Cisco) مدل WS-C2960C-8TC-L از خانواده سوئیچ های سری 2960 میباشد. این سری از سوئیچ های سیسکو، به عنوان یکی از سری های ابتدایی سوئیچ های تولید شده توسط این برند محسوب می شوند. سری 2960 به دلیل ترکیب مناسب قیمت و قابلیت های جذاب، به عنوان یکی از پرفروش ترین سوئیچ های بازار شبکه در ایران از برند سیسکو (Cisco) شناخته می شود.

 

پورت های سوئیچ WS-C2960C-8TC-L

سوئیچ سیسکو(Cisco) مدل WS-C2960C-8TC-L با 8 پورت LAN Fast Ethernet (10/100 Mbps) بهترین گزینه برای کاربرانی است که به تعداد محدودی دستگاه یا کامپیوتر نیاز دارند. همچنین، دو پورت UPLINK دو منظوره با سرعت انتقال 10/100/1000 امکان اتصال به شبکه با سرعت GIGABIT را برای آنها فراهم می کند. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد تا با دستگاه های متعدد با سرعت های متفاوت به شبکه متصل شوند.

اما ارائه POE (Power over Ethernet) توسط این سوئیچ 8 پورت منحصر به فرد فراهم نمی شود. به عبارت دیگر، این سوئیچ از توانایی ارسال برق به دستگاه های متصل به آن از طریق کابل شبکه پشتیبانی نمی کند.

سوئیچ شبکه WS-C2960C-8TC-L سیسکو cisco

پهنای باند سوئیچ

این سوئیچ با پهنای باند 16Gbps عملیات Switching را به سرعت و به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد. این به این معناست که داده ها با سرعت بالا از یک پورت به پورت دیگر منتقل خواهند شد. قابلیتی که در شبکه هایی با ترافیک زیاد که نیاز به پاسخ سریع بسیار حیاتی است بسیار کار آمد خواهد بود. علاوه بر این، با پهنای باند 10Gbps برای دیتاهای ارسالی که در این سوئیچ تعبیه شده است، سوئیچ قابلیت Forward کردن داده ها با سرعت بالا را فراهم می کند که در بهبود عملکرد و پاسخگویی به نیازهای شبکه بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

 

پشتیبانی از سیستم عامل LAN Base

لایسنس LAN Base در سوئیچ های Cisco امکان بهره مندی از ویژگی های اساسی شبکه از قبیل مدیریت ترافیک، VLAN، QoS و امنیت را برای مدیران شبکه فراهم می کند که این سوئیچ منحصر به فرد هم شامل آن میشود. این لایسنس به آن ها امکان مدیریت بهینه، افزایش کارایی و تقویت امنیت را می دهد. لایسنس LAN Base قابلیت های کمتری را نسبت به لایسنس های دیگر از جمله لایسنس های IP Base یا IP Services دارد و به عنوان یک گزینه استاندارد برای سوئیچ های سری 2960 و دیگر مدل های مشابه ارائه می شود.

 

پردازنده، حافظه رم و فلش

سوئیچ WS-C2960C-8TC-L با پردازنده ای با قدرت پردازش بسیار بالا عملکرد بسیار قوی را به نمایش میگذارد. این پردازنده با همکاری با DRAM با ظرفیت 128 مگابایت، عملیات های شبکه را با کارایی فوق العاده انجام می دهد. همچنین حافظه فلش 64 مگابایتی که دارد که برای ذخیره داده ها و تنظیمات شبکه ایجاد شده است باعث افزایش اطمینان و کارایی سوئیچ می شود.

 

نصب و راه اندازی

سوئیچ WS-C2960C-8TC-L با نصب آسان و کابل کشی بسیار کمی که نیاز دارد، این امکان را به مدیران شبکه می دهد تا به راحتی خدمات شبکه را در هر مکان و زمانی که مد نظر آنهاست ارائه دهند. این ویژگی منجر به افزایش انعطاف پذیری در پیاده سازی شبکه می شود، همچنین باعث کاهش بسیار کم هزینه های نصب و بهره وری بیشتر در مدیریت شبکه می گردد.

 

ابعاد سوئیچ

ابعاد سوئیچ 4.6cm x 26.9cm x 23.9cm میباشد. به دلیل اندازه کوچکی که نسبت به دیگر سوئیچ های شبکه دارد، فضای بسیار محدودی را اشغال می کند. این ویژگی امکان نصب آسان و قرار گیری در رک را به راحتی فراهم می کند که باعث کاهش فضای مورد نیاز برای نصب و مدیریت سوئیچ می شود.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

سوئیچ شبکه 8 پورت سیسکو مدل Cisco WS-C2960C-8TC-L
مشخصات دیگر
سری سوئیچ سیسکو

2960

لایه عملکرد

لایه 2

نوع پورت

Fast Ethernet – 10/100 (100Mbps)

تعداد پورت شبکه

8Port

قابلیت POE

ندارد

قابلیت stack

ندارد

نوع Uplinks

Combo

حافظه رم

128MB

حافظه فلش

64MB

Xنوع لایسنس

LAN Base

قابلیت نصب در رک

دارد

ابعاد دستگاه

XDepth : 23.9cm, Height : 4.6cm, Width : 26.9cm

انتخاب رنگ

سفید

امتیاز کاربران به:

سوئیچ شبکه 8 پورت سیسکو مدل Cisco WS-C2960C-8TC-L (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

محصولات مشابه