بازخورد درباره این کالا

روتر 5 پورت گیگابیت میکروتیک مدل Mikrotik hEX RB750Gr3

Mikrotik hEX RB750GR3 5-port Ethernet Gigabit Router
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • سفید
صاف
ویژگی های محصول
  • تعداد پورت USB : 1 عدد
  • تعداد پورت شبکه : 5 پورت
  • RAM : 256MB
  • نوع روتر : سیمی
  • قدرت پردازنده : 880MHz
  • سرعت پورت شبکه : گیگابیت (10/100/1000)
+ اطلاعات بیشتر
گارانتی 18 ماهه فروشگاه اینترنتی لاین نت
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی لاین نت
بروزرسانی قیمت: 24 شهریور 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

روتر 5 پورت گیگابیت میکروتیک مدل Mikrotik hEX RB750Gr3

توضیح مزایا و معایب روتر 5 پورت گیگابیت میکروتیک مدل Mikrotik hEX RB750Gr3

روتر (ROUTER) یک وسیله بسیار کارآمد در بخش شبکه است که وظیفه ارتباط بین کاربران و اینترنت را انجام می دهد. روتر اطلاعات و اینترنت را از طریق مودم (MODEM) دریافت کرده و آن را به نقاط مختلفی از محیط اطراف دلخواه شما ارسال می کند که استفاده از اینترنت با سرعت بالا را در هر نقطه از محیطی که مد نظر شماست را فراهم می کند.

اما برخی از کاربران نیازی به اتصال بی سیم و وایرلس (Wi-Fi) به روتر ندارند و ترجیح می دهند از رابط سیمی روتر استفاده کنند. پیشنهاد ما برای آنها یک روتر قدرتمند از برند میکروتیک (MIKROTIK) با مدل RB750Gr3 و نام تجاری hEX است. این روتر از ویژگی هایی مانند سرعت انتقال بسیار بالا، پشتیبانی از انواع VPN، و قابلیت های بسیار دیگر برخوردار است. که در ادامه، بیشتر و جامع تر به ویژگی ها و عملکرد این روتر پرقدرت خواهیم پرداخت.

نمایش بیشتر - بستن
  • قدرت پردازنده 880MHz
  • دارای 2 هسته پردازنده (CPU)
  • دارای 1 پورت USB-A برای انتقال اطلاعات
  • قابلیت اتصال وایرلس ندارد
    سرعت انتقال
    9
    کیفیت ساخت
    8
    طول عمر کارکرد
    9
    ارزش خرید نسبت به قیمت
    8

نوع ارسال اطلاعات

روتر 5 پورت گیگابیت میکروتیک مدل Mikrotik hEX RB750Gr3 امکان اتصال از طریق کابل و به صورت سیمی را با سرعت بالا فراهم می کند، به عبارت دیگر، این دستگاه به خوبی قابلیت اتصال به شبکه از طریق کابل را داراست. از این رو، کاربران می توانند به سرعت و به راحتی از این روتر کاربردی برای ایجاد اتصال سیمی در محیط منزل خود استفاده کنند.

واضح است که این روتر (ROUTER) از تکنولوژی بی سیم پشتیبانی نمی کند و به عنوان یک اکسس پوینت (ACCESS POINT) قابل استفاده نیست. به همین دلیل این روتر برای کاربرانی که برای اتصال به شبکه از اتصال سیمی استفاده میکنند بهترین گزینه است.

 

پنج پورت شبکه (Ethernet)

در این روتر میکروتیک(Mikrotik) پنج پورت اترنت وجود دارد که این پنج پورت اترنت برای اتصال به دستگاه های مختلف مانند کامپیوترها، دوربین های امنیتی، یا دیگر دستگاه های شبکه از نوع Ethernet استفاده می شوند. سرعت این پورت ها تا 1 گیگابیت بر ثانیه (10/100/1000) می باشد. یکی از پورت های این دستگاه از قابلیت POE IN پشتیبانی میکند. پورت POE IN یک پورت Power over Ethernet (PoE) است که در این دستگاه وجود دارد. این پورت به شما این امکان را می دهد تا تغذیه انرژی برق بر روی کابل شبکه اترنت (Ethernet) را تامین کنید.

به طور کلی قابلیت PoE اجازه می دهد تا برق مورد نیاز برای تغذیه دستگاه های مختلف (مانند دوربین های مداربسته، گیرنده های وایرلس و دستگاه های دیگر) را به صورت مستقیم از طریق کابل شبکه اترنت بدون نیاز به منابع تغذیه جداگانه برای هر دستگاه ارسال کنید.

پورت POE IN در اینجا به عنوان ورودی PoE عمل می کند که به این معنا است که اینجا می توانید جریان برق PoE را به دستگاه hEX RB750Gr3 ارسال کنید. اگر دستگاه شما از PoE پشتیبانی کند، این پورت این امکان را به شما می دهد تا از یک منبع تغذیه مشترک برای هر دستگاه استفاده کنید. از این رو باعث ساده تر شدن سازماندهی کابل ها و نصب دستگاه ها میشود.

روتر میکروتیک مدل hEX RB750Gr3

پورت USB

علاوه بر ویژگی هایی که گفته شد، روتر میکروتیک RB750Gr3 دارای یک پورت USB-A است که امکان ارسال و دریافت اطلاعات را از این پورت به کاربران فراهم میکند. این ویژگی، امکان اتصال به دستگاه های دارای پورت USB را فراهم می سازد و کاربران را قادر می سازد تا اطلاعات خود را به سرعت به دستگاه ها منتقل یا دریافت نمایند.

این روتر از کارت حافظه (Memory card) با نوع microSD نیز پشتیبانی می کند که این امکان را در اختیار کاربران میگذارد تا از حافظه اضافی برای ذخیره و به اشتراک گذاری اطلاعات استفاده کنند.

همچنین با داشتن ویژگی USB Power Reset، این روتر به کاربران اجازه می دهد تا به سادگی و بدون نیاز به خاموش و روشن کردن دستگاه، پورت USB را بازنشانی کنند.

 

سیستم عامل hEX

روتر میکروتیک hEX RB750Gr3 از سیستم عامل RouterOS پشتیبانی می کند و دارای لایسنس از سری L4 می باشد که جدیدترین نسخه لایسنس از این سیستم عامل است.

 

پردازنده پرقدرت hEX

این روتر از برند میکروتیک(Mikrotik) دارای دو پردازنده تک هسته ای با مدل MT7621A میباشد که از فرکانس پردازشی 880 مگاهرتز قابلیت پشتیبانی دارد که این پردازنده ها باعث افزایش عملکرد دستگاه شده و امکان پردازش سریعتر و بهینه تر داده ها در شبکه را فراهم می کنند.

 

حافظه و رم

این روتر دارای 256 مگابایت رم (RAM) و 16 مگابایت حافظه NAND می باشد. حافظه NAND باعث ذخیره سازی اطلاعات به صورت دائمی و پایدار می شود. با داشتن این مقدار های RAM و حافظه، این روتر بسیار قدرتمند است و با هسته پردازشی بسیار قوی، امکان اجرای پیکربندی های پیشرفته و ارائه عملکرد بسیار خوب در محیط شبکه را برای کاربران فراهم می کند.

 

نصب و راه اندازی

یکی از ویژگی های بسیار موثر این روتر (ROUTER)، نصب سریع و آسان آن برای اتصال به شبکه است که این ویژگی باعث تبدیل آن به یک انتخاب عالی برای استفاده در هر محیطی مخصوصا منزل می شود. سرعت و سهولت در نصب این دستگاه، به کاربران این امکان را می دهد تا به سرعت و بدون هیچ گونه پیچیدگی فنی، این روتر را راه اندازی و استفاده کنند. این امکان به خصوص برای افرادی که از تکنولوژی آگاهی کمتری دارند یا به دنبال راحتی در استفاده از تجهیزات خود هستند، این روتر یک انتخاب بسیار عالی برای آنهاست.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

روتر 5 پورت گیگابیت میکروتیک مدل Mikrotik hEX RB750Gr3
مشخصات دیگر
تعداد پورت USB

1 عدد

تعداد پورت شبکه

5 پورت

RAM

256MB

نوع روتر

سیمی

قدرت پردازنده

880MHz

سرعت پورت شبکه

گیگابیت (10/100/1000)

پشتیبانی از PoE

دارد

انتخاب رنگ

سفید

امتیاز کاربران به:

روتر 5 پورت گیگابیت میکروتیک مدل Mikrotik hEX RB750Gr3 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

محصولات مشابه