بازخورد درباره این کالا

روتر میکروتیک مدل Mikrotik hEX S RB760iGS

Router RB760iGS hEX S Mikrotik
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • مشکی
صاف
ویژگی های محصول
  • تعداد پورت شبکه (LAN) : 5 عدد
  • سرعت پورت شبکه : گیگابیت (10/100/1000)
  • فرکانس پردازنده : 880 مگاهرتز
  • حافظه رم : 256 مگابایت
  • قابلیت PoE : دارد
  • تعداد پورت USB : 1 عدد
+ اطلاعات بیشتر
گارانتی 18 ماهه فروشگاه اینترنتی لاین نت
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی لاین نت
بروزرسانی قیمت: 24 شهریور 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

روتر میکروتیک مدل Mikrotik hEX S RB760iGS

توضیح مزایا و معایب روتر میکروتیک مدل Mikrotik hEX S RB760iGS

بسیاری از کاربران در بخش هایی از منزل یا محیط کار، با مشکل سرعت پایین یا قطعی اینترنت از طریق مودم روبرو هستند. برای حل این مشکل، راهکارهای متعددی وجود دارد. یکی از بهترین روش ها برای ایجاد اینترنت پرسرعت در هر نقطه مورد نظر، استفاده از روتر است. روتر، اینترنت را از طریق مودم دریافت کرده و به مکان هایی که نظر شما ارسال می کند، تا در هر نقطه از محیط اطراف خود، از اینترنت با سرعت بالا استفاده کنید.

پیشنهاد ما به شما در خرید روتر های شبکه، یک روتر پرقدرت از برند میکروتیک مدل RB760iGS با نام تجاری hEX S است. روتر hEX-S یک روتر قدرتمند و اقتصادی از برند میکروتیک(Mikrotik) است که در دسته روتر های پر فروش در بازار است. این روتر قدرتمند، مناسب برای اداره جات و حتی استفاده در منزل است. در ادامه بیشتر به این روتر پرقدرت می پردازیم.

نمایش بیشتر - بستن
  • دارای پورت SFP
  • پردازنده قدرتمند
  • سرعت انتقال گیگابیتی
  • از اتصال وایرلس پشتیبانی نمیکند
    سرعت انتقال پورت ها
    9
    رابط کاربری
    7
    سخت افزار
    8
    ارزش خرید نسبت به قیمت
    8

سیستم عامل روتر

روتر hEX S میکروتیک از سیستم عامل RouterOS استفاده می کند که باعث شده تا ویژگی های بیشتری نسبت به روتر های دیگر دارد. همچنین، این دستگاه از سری لایسنس L4 استفاده می کند که از جدیدترین سری لایسنس ها است. این لایسنس بیشترین قابلیت ها و امکانات را در اختیار کاربران قرار می دهد و به کاربران اجازه می دهد تا از تمام امکانات پیشرفته روتر استفاده کنند. با استفاده از این روتر کاربران می توانند اتصال اینترنتی پرسرعت و پایدار را در تمام نقاط محیط اطرافشان تجربه کنند.

 

پردازنده قدرتمند

این روتر (ROUTER) قدرتمند از یک پردازنده قوی دو هسته ای با فرکانس 880 مگاهرتزی برخوردار است. علاوه بر این، دارای 256 مگابایت حافظه رم (RAM) و 16 مگابایت حافظه فلش است. این ویژگی ها، به همراه سیستم عامل RouterOS، باعث می شوند که این روتر نسبت به روترهای دیگر قابلیت های داشته باشد. این روتر قدرتمند قابلیت پشتیبانی از تعداد زیادی دستگاه و ارائه اینترنت با سرعت بالا در تمامی نقاط محیط اطراف فراهم می کند.

 

پورت های شبکه

این روتر فوق العاده از برند میکروتیک(Mikrotik) دارای 5 پورت اترنت با سرعت انتقال 10/100/1000 است که به شما این امکان را می دهد تا از سرعت انتقال گیگابیتی از طریق کابل Lan برخوردار شوید. همچنین این روتر دارای قابلیت POE با ولتاژ 24W است که از طریق پورت های اترنت (ETHERNET)، برق را به دستگاه های دیگر منتقل می کند و باعث صرفه جویی در مصرف برق نیز می شود. علاوه بر این، این روتر دارای یک پورت SFP با سرعت 1.25Gbit/s است که به شما امکان می دهد به شبکه فیبر نوری دسترسی پیدا کنید. با استفاده از پورت SFP، می توانید اطلاعات را با سرعت بالا و بدون اختلال انتقال دهید.

روتر میکروتیک HEX-S

پورت USB روتر HEX S

روتر hEX S دارای یک پورت USB است که قابلیت اتصال به دستگاه های USB را فراهم می کند. این پورت USB به شما این امکان را می دهد تا از اینترنت موبایل با استفاده از مودم USB یا اتصال یک دستگاه ذخیره سازی خارجی (مانند هارد دیسک یا فلش درایو) را به روترتان فراهم کنید.

با استفاده از پورت USB در hEX S، می توانید به سادگی از اینترنت موبایل برای اتصال به شبکه استفاده کنید، به خصوص در مواقعی که ارتباط اینترنت سیمی در دسترس نیست. فقط کافیست که مودم USB خود را به پورت USB روتر متصل کنید و سپس از تنظیمات مربوطه برای برقراری اتصال به اینترنت استفاده کنید.

همچنین با اتصال یک دستگاه ذخیره سازی خارجی (مانند هارد دیسک یا فلش درایو) به پورت USB، می توانید از طریق این روتر به فایل ها و داده های خود دسترسی داشته باشید. شما می توانید اطلاعات خود را در دستگاه ذخیره سازی خارجی ذخیره کنید و از طریق شبکه به آنها دسترسی پیدا کنید، یا حتی می توانید از طریق اینترنت به فایل ها دسترسی داشته باشید و آنها را به اشتراک بگذارید.

 

پشتیبانی از VPN

روتر HEX S قابلیت پشتیبانی از انواع VPN را دارد. VPN یک راه برای ایجاد ارتباط امن و خصوصی بین دستگاه ها در شبکه است. با استفاده از این روتر (ROUTER)، شما می توانید به راحتی یک شبکه خصوصی مجازی راه اندازی کنید و به امنیت بالای ارتباطات خود در شبکه دست پیدا کنید و از آن لذت ببرید.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

روتر میکروتیک مدل Mikrotik hEX S RB760iGS
مشخصات دیگر
تعداد پورت شبکه (LAN)

5 عدد

سرعت پورت شبکه

گیگابیت (10/100/1000)

فرکانس پردازنده

880 مگاهرتز

حافظه رم

256 مگابایت

قابلیت PoE

دارد

تعداد پورت USB

1 عدد

تعداد پورت SFP

1 عدد

پشتیبانی از قابلیت POE

دارد

نوع روتر

سیمی

انتخاب رنگ

مشکی

امتیاز کاربران به:

روتر میکروتیک مدل Mikrotik hEX S RB760iGS (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

محصولات مشابه