بازخورد درباره این کالا

روتر اکسس پوینت میکروتیک Mikrotik hAP ax lite

Mikrotik hAP ax lite Router ACCESS POINT
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • سفید
صاف
ویژگی های محصول
  • تعداد پورت شبکه : 4 پورت
  • تکنولوژی وای فای : Wi-Fi 6
  • RAM : 256MB
  • نوع روتر : بی سیم و سیمی
  • قدرت پردازنده : 800MHz
  • سرعت پورت شبکه : گیگابیت (10/100/1000)
+ اطلاعات بیشتر
گارانتی 18 ماهه فروشگاه اینترنتی لاین نت
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی لاین نت
بروزرسانی قیمت: 30 مرداد 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

روتر اکسس پوینت میکروتیک Mikrotik hAP ax lite

توضیح مزایا و معایب روتر اکسس پوینت میکروتیک Mikrotik hAP ax lite

بسیاری از کاربران با مشکلات سرعت پایین یا قطعی اینترنت در بخش هایی از منزل یا محیط کار مواجه می شوند. برای حل این مشکلات، راهکارهای مختلفی وجود دارد و یکی از بهترین روش ها استفاده از روتر (ROUTER) است. روتر اینترنت را از طریق مودم دریافت کرده و آن را به تمام نقاط محیط ارسال می کند، به طوری که شما در هر نقطه از منزل یا محیط کارتان، از اینترنت با سرعت بالا بهره مند شوید.
پیشنهاد ما روتر قدرتمند hAP ax lite میکروتیک(Mikrotik) است. این روتر دارای ویژگی های بسیاری است که شامل پشتیبانی از باند فرکانسی 2.4GHz و Wi-Fi6، سرعت انتقال بسیار بالا، آنتن دهی قوی، پشتیبانی از انواع VPN و غیره می شود. با استفاده از این روتر قدرتمند، می توانید در تمام نقاط محیط خود از اینترنت با سرعت بالا استفاده کنید. در ادامه بیشتر با این روتر اکسس پوینت قدرتمند و کاربردی آشنا می شویم.

نمایش بیشتر - بستن
  • پشتیبانی از Wi-Fi6
  • پردازنده قدرتمند
  • قابل استفاده به صورت سیمی و بی سیم
    سرعت وایرلس
    10
    قدرت آنتن دهی
    8
    سرعت پورت شبکه
    9
    پردازنده
    9

پردازنده قدرتمند روتر اکسس پوینت میکروتیک Mikrotik hAP ax lite

روتر اکسس پوینت میکروتیک Mikrotik hAP ax lite یک دستگاه اکسس پوینت قدرتمند است که می تواند تمام نیازهای شما در زمینه روتر اکسس پوینت را برطرف کند. این روتر دارای یک پردازنده IPQ-5010 با دو هسته قدرتمند است که با سرعت 800MHz عمل می کند. همچنین این دستگاه دارای 256 مگابایت حافظه است که به شما امکان ذخیره سازی اطلاعات و تنظیمات مورد نیاز را می دهد.

 

سیستم عامل روتر

سیستم عامل این روتر از برند میکروتیک(Mikrotik)، RouterOS است که یکی از بهترین سیستم عامل های مسیریابی برای شبکه های کوچک و متوسط به حساب می آید. همچنین، این دستگاه از لایسنس L4 پشتیبانی می کند که یکی از آخرین سری لایسنس های موجود است و به شما امکانات و قابلیت های بیشتری را در اختیار می گذارد.

روتر اکسس پوینت بی سیم و سیمی میکروتیک Mikrotik hAP ax lite

 

سرعت بی سیم فوق العاده

روتر میکروتیک hAP ax lite از سرعت بالای اتصالات بی سیم برخوردار است که یکی از ویژگی های برجسته آن است. این روتر قابلیت پشتیبانی از باندهای فرکانسی 2.4 گیگاهرتز را دارد. اما برخلاف دیگر روترها، این روتر اکسس پوینت از نسل 6 وای فای (Wi-Fi6) در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کند که این ویژگی آن را از سایر روترها متمایز می کند. سرعت انتقال دستگاه در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز به حداکثر 574 مگابیت بر ثانیه می رسد که این سرعت در باند 2.4 گیگاهرتز فوق العاده است.

با استفاده از روتر Mikrotik hAP ax lite، شما می توانید از اتصال بی سیم با سرعت بالا لذت ببرید و به راحتی از اینترنت در محیط های مختلف مانند ادارات، دفاتر اداری و منزل استفاده کنید. سرعت بالای این روتر اکسس پوینت در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز به شما امکان انتقال داده ها با سرعت بالا و برد بیشتر نسبت به باند های فرکانسی دیگر را میدهد.

 

آنتن های hAP ax lite

روتر Mikrotik hAP ax lite با آنتن های داخلی با توان آنتن دهی 4.3dBi ارائه می شود که باعث ایجاد یک پوشش آنتن مطلوب برای انتقال اطلاعات برای کاربران می شود. این آنتن ها با قدرت و کیفیت بالا، امکان انتقال سیگنال قوی و پایدار را فراهم می کنند.

 

پورت های شبکه

این روتر فوق العاده دارای 4 پورت اترنت با سرعت انتقال 10/100/1000 برای انتقال اطلاعات به صورت سیمی و بدون اختلال است. با استفاده از این پورت ها، شما می توانید از سرعت انتقال گیگابیتی به صورت کابلی از این روتر بهره مند شوید.

 

پشتیبانی از VPN

از قابلیت های برجسته روتر Mikrotik hAP ax lite پشتیبانی از انواع VPN است. با توجه به نوع پیکربندی آسان آن، راه اندازی و نصب VPN بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید از این قابلیت در شبکه خود استفاده کنید.

با استفاده از VPN، شما می توانید ارتباط امن و رمزنگاری شده ایجاد کنید و از اینترنت با امنیت بیشتری استفاده کنید. همچنین، با استفاده از VPN، می توانید به راحتی به منابع شبکه خود از راه دور دسترسی پیدا کنید.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

روتر اکسس پوینت میکروتیک Mikrotik hAP ax lite
مشخصات دیگر
تعداد پورت شبکه

4 پورت

تکنولوژی وای فای

Wi-Fi 6

RAM

256MB

نوع روتر

بی سیم و سیمی

قدرت پردازنده

800MHz

سرعت پورت شبکه

گیگابیت (10/100/1000)

قدرت آنتن

4.3dBi

طسرعت انتقال داده‌ها

574 Mbps

باند فرکانسی

2.4 گیگاهرتز

انتخاب رنگ

سفید

امتیاز کاربران به:

روتر اکسس پوینت میکروتیک Mikrotik hAP ax lite (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

محصولات مشابه