بازخورد درباره این کالا

روتر hAP ac2 میکروتیک Mikrotik

Mikrotik hAP ac2 Router
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • مشکی
صاف
ویژگی های محصول
  • قدرت پردازنده : 716MHz
  • قدرت آنتن : 2.5dBi
  • مقدار رم : 128 مگابایت
  • تعداد پورت شبکه : 5 عدد
  • سرعت پورت شبکه : 10/100/1000
  • سرعت وایرلس باند 2.4 : 300Mbit/s
+ اطلاعات بیشتر
گارانتی 18 ماهه فروشگاه اینترنتی لاین نت
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی لاین نت
بروزرسانی قیمت: 30 مرداد 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

روتر hAP ac2 میکروتیک Mikrotik

توضیح مزایا و معایب روتر میکروتیک مدل Mikrotik hAP ac2

اگر با مشکل سرعت پایین یا قطع اتصال به اینترنت در برخی از مناطق خانه یا محیط کار خود روبرو هستید، می توانید با خرید روتر های شبکه، این مشکل را حل کنید. روتر اینترنت را از مودم دریافت کرده و آن را به تمام نقاط مورد نظرتان در محیط ارسال می کند، به طوری که شما در هر جایی از این محیط، از اینترنت با سرعت بالا و پایدار استفاده کنید.

ما به شما روتر قدرتمند hAP ac2 از برند میکروتیک را پیشنهاد می کنیم. این روتر دارای ویژگی هایی مانند پشتیبانی از باند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتز (2.4,5GHz)، سرعت انتقال بسیار بالا، آنتن قوی و قابلیت پشتیبانی از انواع VPN است. با استفاده از این روتر، شما می توانید در هر نقطه از محیط مورد نظر خود، از اینترنت با سرعت بالا و پایدار لذت ببرید.

نمایش بیشتر - بستن
  • پشتیبانی از قابلیت دوال باند
  • پشتیبانی ازانواع VPN
  • سرعت انتقال گیگابیت در پورت های اترنت
    سرعت انتقال بی سیم
    10
    سرعت انتقال سیمی
    10
    آنتن دهی
    8
    ارش خرید نسبت به قیمت
    9

روتر میکروتیک مدل hAP ac2

hAP ac2 از میکروتیک(Mikrotik) یک روتر همه فن حرفه ای است که تمام نیازهای شما از یک روتر اکسس پوینت بی نظیر را برآورده می کند. این روتر قدرتمند در محیط های مختلفی مانند ادارات، دفاتر اداری و حتی منازل قابل استفاده است و خدمات بسیار زیادی را برای افراد فراهم می کند.

با استفاده از hAP ac2، شما می توانید اتصال اینترنت پرسرعتی را برای تمام دستگاه های متصل به شبکه خود فراهم کنید. این روتر از استانداردهای بی سیم 802.11ac و 802.11a/n پشتیبانی می کند و امکان ایجاد شبکه های بی سیم با سرعت بالا را فراهم می کند.

 

سیستم عامل روتر

روتر hAP ac2 از سیستم عامل RouterOS استفاده می کند و از سری لایسنس L4 بهره می برد. این سیستم عامل ویژگی های پیشرفته ای را ارائه می دهد، از جمله مسیریابی قدرتمند، تعادل بارگذاری، امنیت بالا و مدیریت کاربران. همچنین، امکان ایجاد شبکه خصوصی مجازی و ارائه سرویس با کیفیت بالا نیز وجود دارد. با استفاده از روتر hAP ac2، شما قادر خواهید بود از خدمات متنوعی مانند اینترنت پرسرعت، پخش ویدئو با کیفیت بالا و ارتباطات تلفنی آیپی (IP PHONE) بهره ببرید. در کل، روتر hAP ac2 با توانایی های بالا و خدمات گسترده ای که ارائه می دهد، یک راه حل مناسب برای شبکه های اداری و منازل شما است.

 

مشخصات سخت افزاری

روتر (ROUTER) قدرتمند hAP ac2 دارای یک پردازنده 4 هسته ای بسیار قوی است. همچنین، دارای 128 مگابایت رم (RAM) و 16 مگابایت حافظه فلش است. این ویژگی ها باعث افزایش عملکرد و کارایی روتر در پردازش داده ها می شود. با این قدرت پردازش و منابع سخت افزاری، روتر قادر است با بار کاری بالا و تعداد کاربران زیاد به خوبی سرویس دهی کند و به صورت همزمان و بدون هیچ گونه مشکلی اطلاعات را ارسال و دریافت کند.

 

سرعت انتقال بی سیم

یکی از ویژگی های برجسته روتر hAP ac2، سرعت بالای اتصال بی سیم آن است. این روتر قادر است از باندهای فرکانسی 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی کند. همچنین، در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز، از استاندارد b/g/n802.11 نسل 4 وای فای (Wi-Fi4) پشتیبانی می کند. سرعت انتقال دستگاه در این باند فرکانسی به حداکثر 300 مگابیت بر ثانیه می رسد. در باند فرکانسی 5 گیگاهرتز، از استاندارد a/n/ac802.11 پشتیبانی می کند و سرعت انتقال آن در این باند به حداکثر 867 مگابیت بر ثانیه می رسد. این ویژگی ها باعث می شود که روتر hAP ac2 مناسب برای استفاده در شبکه های بی سیم با سرعت بالا و کارایی بالا باشد.

 

آنتن های hAP ac2

این روتر با آنتن های قدرتمند 2.5dbi، قابلیت ایجاد ارتباطات قوی و پایدار را فراهم می کند. اما نسبت به رقبای آن سرعت آنتن دهی کمتری را دارد. از این رو یکی از گزینه های عالی برای محیط ها و دفاتر کوچک است.

 

پورت های شبکه

در این روتر برای اتصال به شبکه به صورت سیمی و بدون اختلال، 5 پورت اترنت با سرعت انتقال 10/100/1000 وجود دارد. این پورت ها به شما امکان می دهند از سرعت انتقال گیگابیتی به صورت کابلی از این روتر بهره ببرید. با این پورت ها، می توانید اطلاعات را با سرعت بالا و به صورت پایدار منتقل کنید.

پورت های روتر میکروتیک مدل Mikrotik hAP ac2

پورت USB

روتر hAP ac2 دارای یک پورت USB دو منظوره است. از طریق این پورت می توانید یک حافظه خارجی را به روتر متصل کنید یا از طریق دانگل شبکه به شبکه های 3G و 4G متصل شوید.

 

پشتیبانی از VPN

یکی از ویژگی های برجسته این روتر، قابلیت پشتیبانی از انواع وی پی ان (VPN) است که جزء دسته بندی روتر وی-پی-ان قرار می گیرد. با توجه به نوع پیکربندی آسانی که دارد، به راحتی می توانید وی پی ان (VPN) را راه اندازی و نصب کنید و به سادگی از این فناوری در شبکه خود بهره ببرید. با استفاده از این قابلیت، می توانید ارتباطات امن و خصوصی را بین شبکه ها و دستگاه ها برقرار کنید و از امکانات وی پی ان (VPN) بهره مند شوید. این ویژگی، امکان ایجاد شبکه خصوصی مجازی را فراهم می کند و امنیت ارتباطات شما را تضمین می کند.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

روتر hAP ac2 میکروتیک Mikrotik
مشخصات دیگر
قدرت پردازنده

716MHz

قدرت آنتن

2.5dBi

مقدار رم

128 مگابایت

تعداد پورت شبکه

5 عدد

سرعت پورت شبکه

10/100/1000

سرعت وایرلس باند 2.4

300Mbit/s

سرعت وایرلس باند 5

867Mbit/s

نوع روتر

بی سیم و سیمی

انتخاب رنگ

مشکی

امتیاز کاربران به:

روتر hAP ac2 میکروتیک Mikrotik (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

محصولات مشابه