بازخورد درباره این کالا

رادیو وایرلس DynaDish 5 میکروتیک Mikrotik

Mikrotik DynaDish 5 Wireless Radio
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • سفید
صاف
ویژگی های محصول
  • تعداد پورت شبکه : 1 عدد
  • سرعت پورت شبکه : 10/100/1000
  • سیستم عامل : RouterOS سطح 4
  • قدرت آنتن : 25dBi
  • حجم رم : 64MB
  • حجم ذخیره سازی : 128MB
+ اطلاعات بیشتر
گارانتی 18 ماهه فروشگاه اینترنتی لاین نت
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی لاین نت
بروزرسانی قیمت: 25 شهریور 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

رادیو وایرلس DynaDish 5 میکروتیک Mikrotik

توضیح مزایا و معایب رادیو وایرلس میکروتیک مدل Mikrotik DynaDish 5

در شبکه های بزرگ، یکی از مشکلات بارزی که ممکن است بوجود آید، اختلال در دسترسی به اینترنت است. به طوری که حتی اکسس پوینت های معمولی نیز نمی توانند این مشکل را حل کنند. برای حل این مشکل، بهترین راهکار استفاده از یک رادیو وایرلس قوی با برد بالا است که بتواند نیازهای شما را برطرف کند. ما به شما رادیو وایرلس DynaDish 5 از برند معروف میکروتیک را پیشنهاد می کنیم. این رادیو وایرلس یکی از قوی ترین محصولات برند میکروتیک است که برای استفاده در محیط های بیرونی (outdoor) طراحی شده است. در ادامه بیشتر با این رادیو وایرلس قدرتمند آشنا میشویم.

نمایش بیشتر - بستن
  • پشتیبانی از ارتباط Point to Point
  • پشتیبانی از تکنولوژی MIMO 3×3
  • سرعت انتقال گیگابیت در پورت اترنت
  • قدرت آنتن 25dBi
  • وزن نسبتا زیاد
    آنتن دهی
    10
    سرعت وایرلس
    9
    ساختار بدنه
    10
    ارزش خرید نسبت به قیمت
    9

رادیو وایرلس DynaDish 5

رادیو وایرلس RBDynaDishG-5HacDr3، با نام تجاری DynaDish 5، یکی از بهترین رادیو وایرلس های برند میکروتیک است که برای استفاده در محیط های بیرونی و در فضا های باز استفاده میشود. این دستگاه با قابلیت های منحصر به فرد خود، امکان اتصال به شبکه های بی سیم را در فضاهای باز و گسترده فراهم می کند. با استفاده از رادیو وایرلس DynaDish 5، می توانید به راحتی ارتباط بی سیم خود را در محیط های خارجی ایجاد کنید.

 

مقاومت در محیط آزاد

علاوه بر این، رادیو وایرلس DynaDish 5 از برند میکروتیک(Mikrotik) دارای طراحی مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی سخت است. با استفاده از مواد با کیفیت بالا و استانداردهای ساختاری متعارف، این رادیو وایرلس (Radio wireless) می تواند در برابر باران، برف، گرد و غبار و شرایط آب و هوایی سخت دیگر مقاومت کند. این امر باعث می شود تا شما بتوانید به طور مطمئن و بدون نگرانی از خرابی دستگاه، از این رادیو وایرلس در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید.

 

مشخصات سخت افزاری

رادیو وایرلس DynaDish 5 دارای یک پردازنده قدرتمند کوالکام به نام QCA9557 است که با فرکانس 7200 مگاهرتز عمل می کند. این پردازنده بسیار قوی به شما این امکان را می دهد تا با سرعت بالا و بهره وری بالا، تجربه شبکه بی سیم عالی را داشته باشید. علاوه بر این، رادیو وایرلس DynaDish 5 دارای 128 مگابایت حافظه رم (RAM) است که به شما امکان می دهد که برنامه ها و فرآیندها را با سرعت و کارایی بالا اجرا کنید.

سیستم عامل این روتر از نوع RouterOS است که به عنوان یکی از بهترین سیستم عامل ها برای روترها شناخته می شود. RouterOS دارای ویژگی های پیشرفته و قابلیت های فراوانی است که به شما امکان می دهد شبکه خود را به بهترین شکل مدیریت کنید و از امنیت بالایی برخوردار باشید. همچنین، رادیو وایرلس DynaDish 5 از لایسنس سری 4 (L4) برخوردار است، که به شما امکانات و قابلیت های بیشتری میدهد.

رادیو وایرلس Mikrotik DynaDish 5 میکروتیک

پشتیبانی از قابلیت PTP و CPE

رادیو وایرلس DynaDish 5 قابلیت استفاده در ارتباط های نقطه به نقطه (PTP) و همچنین در ارتباط های یک نقطه به چند نقطه (CPE) را داراست. این به این معنی است که شما می توانید از این رادیو وایرلس (Radio wireless) برای ایجاد ارتباط دو دستگاه در فاصله های دور با یکدیگر استفاده کنید، و یا آن را به عنوان یک مشترک در یک شبکه یک نقطه به چند نقطه استفاده کنید. این ویژگی ، DynaDish 5 را برای استفاده در شبکه های بی سیم پیچیده و همچنین در شبکه های ارتباطی تجاری و صنعتی بسیار مناسب می کند.

 

باند فرکانسی

رادیو وایرلس DynaDish 5 از باند فرکانسی 5GHz استفاده می کند. باند فرکانسی 5GHz نسبت به باند فرکانسی 2.4GHz تداخل کمتری دارد و این به معنی این است که در محیط های پرترافیک، ارتباط شبکه ای پایدارتر و با کیفیت تری را فراهم می کند. همچنین، باند فرکانسی 5GHz سرعت انتقال داده ها را نیز افزایش می دهد، به طوری که میتوانید از سرعت بالاتری در ارسال و دریافت داده ها را داشته باشید.

 

سرعت انتقال بی سیم

رادیو وایرلس DynaDish 5 با استفاده از باند فرکانسی 5GHz و پشتیبانی از استاندارد 802.11a/n/ac، میتواند به سرعت انتقال داده تا 867 مگابیت بر ثانیه برسد. همچنین نسل Wi-Fi این دستگاه سری 5 است. این به این معنی است که این محصول قادر است با بهترین سرعت ممکن، اطلاعات مورد نظر شما را انتقال دهد.

 

پورت های DynaDish 5

رادیو وایرلس DynaDish 5 دارای یک پورت اترنت با سرعت 10/100/1000Mbps و قابلیت POE است. با استفاده از این پورت، می توانید دستگاه های دیگر را به این رادیو وایرلس متصل کنید و از سرعت بالای انتقال داده ها بهره مند شوید. همچنین، با قابلیت POE، می توانید رادیو را به منبع تغذیه POE متصل کنید و از منبع تغذیه جداگانه استفاده نکنید. مصرف برق حداکثر این رادیو به 6 وات میرسد.

 

پشتیبانی از قابلیت Point to Point

رادیو وایرلس DynaDish 5 یکی از بهترین گزینه ها برای ارتباط نقطه به نقطه (Point to Point) است. با استفاده از این رادیو، شما قادر خواهید بود ارتباط بی سیم پایدار و با کیفیتی را بین دو نقطه برقرار کنید.

 

قدرت آنتن دهی

قدرت آنتن رادیو وایرلس DynaDish 5 در باند فرکانسی 5GHz برابر با 25dBi است. این به این معنی است که این رادیو دارای آنتنی با قدرت بالا است که می تواند امواج رادیویی را با قدرت و برد بیشتری ارسال و دریافت کند.

 

پشتیبانی از تکنولوژی MIMO

همچنین این رادیو وایرلس از برند میکروتیک(Mikrotik) دارای تکنولوژی MIMO 3×3 است. این تکنولوژی باعث میشود تا اتصال به اینترنت سریع تر و پایدار تر در مکان های شلوغ انجام شود.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

رادیو وایرلس DynaDish 5 میکروتیک Mikrotik
مشخصات دیگر
تعداد پورت شبکه

1 عدد

سرعت پورت شبکه

10/100/1000

سیستم عامل

RouterOS سطح 4

قدرت آنتن

25dBi

حجم رم

64MB

حجم ذخیره سازی

128MB

تکنولوژی وای فای

Wi-Fi 5

نوع پردازنده

QCA9557

ابعاد

404mm, height 175mm

قدرت پردازنده

720MHz

سرعت وایرلس

867Mbit/s

پشتیبانی از POE

دارد

انتخاب رنگ

سفید

امتیاز کاربران به:

رادیو وایرلس DynaDish 5 میکروتیک Mikrotik (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

محصولات مشابه