بازخورد درباره این کالا

رادیو وایرلس QRT5 میکروتیک Mikrotik

Mikrotik QRT5 Wireless Radio
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • سفید
صاف
ویژگی های محصول
  • تعداد و نوع پورت ها : 1x 10/100/1000 Ethernet ports
  • محدوده فرکانس : 5GHz
  • حافظه رم : 64MB
  • پردازنده : AR9342
  • فرکانس پردازنده : 600MHz
  • سیستم عامل : MikroTik RouterOS
+ اطلاعات بیشتر
گارانتی 18 ماهه فروشگاه اینترنتی لاین نت
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی لاین نت
بروزرسانی قیمت: 25 شهریور 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

رادیو وایرلس QRT5 میکروتیک Mikrotik

توضیح مزایا و معایب رادیو وایرلس میکروتیک مدل Mikrotik QRT5

یکی از بارز ترین مشکلات در ایجاد یک شبکه در محیط های بسیار بزرگ، اختلال در دسترسی به اینترنت است. به طوری که حتی بسیاری از اکسس پوینت ها هم قادر به برطرف کردن این مشکل نیستند. راه حل این مشکل استفاده از یک رادیو وایرلس بسیار قوی با برد بسیار بالا است که نیاز شما را برطرف کند. پشنهاد ما برای شما رادیو وایرلس Mikrotik QRT 5 Wireless Radio با نام تجاری QRT 5 از برند نام آشنای میکروتیک(Mikrotik) است. رادیو وایرلس  QRT 5  یکی از قوی ترین رادیو وایرلس های برند میکروتیک است که برای استفاده در محیط های بیرونی فوق العاده است. سرعت انتقال بسیار بالا، پشتیبانی از قابلیت POE، آنتن دهی فوق العاده، پردازنده بسیار قوی و… از ویژگی های این کالا است که در ادامه بیشتر با این محصول آشنا میشویم.

نمایش بیشتر - بستن
  • پشتیبانی از قابلیت POE
  • پشتیبانی از محدوده فرکانسی 5GHz
  • سیستم عامل دستگاه MikroTik RouterOS
    کیفیت ساخت
    9
    سهولت استفاده
    10
    مشخصات فنی
    9
    ارزش خرید به نسبت قیمت
    9

مقاوم در محیط باز

رادیو وایرلس میکروتیک مدل Mikrotik QRT5 یک مدل مقاوم است که برای استفاده در محیط باز (outdoor) طراحی شده است. این رادیو وایرلس دارای قابلیت اتصال به شبکه بی سیم (Wi-Fi) است و قادر به ارسال و دریافت سیگنال در فاصله های بسیار دور است. با توجه به نوع ساختار و ویژگی های محافظتی آن، این رادیو می تواند در محیط های سخت و دشوار مانند فضاهای باز و آب و هوای نامساعد بسیار عالی عمل کند.

 

مشخصات فنی

Mikrotik QRT5 یک رادیو وایرلس فوق العاده است که با پردازنده قدرتمند AR9342 با سرعت 600MHz عمل می کند. همچنین این رادیو دارای 64 مگابایت رم و 128 مگابایت حافظه آن است. سیستم عامل RouterOS است که در بیستر محصولات این برند استفاده میشود.

همچنین برای استفاده در ارتباط های PTP (نقطه به نقطه) و یا به عنوان CPE (در ارتباط های یک نقطه به چند نقطه) می توان از این دستگاه پرقدرت استفاده کرد. همچنین این رادیو دارای یک کارت وایرلس با نام Dual Chain با تراشه high power RB911 است. این ویژگی ها نشان می دهد که این رادیو وایرلس مناسب برای استفاده در محیط های باز و دشوار است و قادر به ارائه اتصالات قوی و پایدار است.

رادیو وایرلس ضد آب و گرد و غبار مدل Mikrotik QRT5

باند فرکانسی

رادیو وایرلس Mikrotik QRT5 از باند فرکانسی 5GHz استفاده می کند که نه تنها تداخل کمتری نسبت به باند 2.4GHz دارد، بلکه سرعت بالاتری نیز ارائه می دهد. با پشتیبانی از استاندارد 802.11an، سرعت انتقال این رادیو تا 300 مگابیت بر ثانیه است. این ویژگی ها باعث می شود که این رادیو برای ارتباطات سریع تر و پایدار تری در محیط های با فشار ترافیک بالا بسیار مناسب است.

 

آنتن دهی بی نظیر

رادیو وایرلس Mikrotik QRT5 با باند فرکانسی 5GHz، دارای یک آنتن با قدرت 24dBi می باشد.قدرت آنتن فوق العاده ای که این رادیو وایرلس (Radio wirless) دارد باعث می شود تا بتواند سیگنال را در فواصل بزرگتری ارسال و دریافت کند. با این قدرت آنتن، این رادیو قادر به ارائه ارتباطات قوی و پایدار در محیط های با فاصله های بسیار بزرگ با تداخل بسیار کم است.

 

نسل Wi-Fi

رادیو وایرلس Mikrotik QRT5 از نسل Wi-Fi سری 4 پشتیبانی می کند. با استفاده از نسل Wi-Fi سری 4، این رادیو قادر به ارائه اتصالات پایدار و با کیفیت برای کاربران در محیط های مختلف میباشد.

پورت های محصول

رادیو وایرلس Mikrotik QRT5، دارای 1 پورت اترنت با قابلیت POE است. سرعت انتقال این پورت اترنت 10/100/1000Mbps میباشد. همچنین، با توجه به قابلیت POE، این رادیو قادر است جریان برق را از طریق پورت POE با ولتاژ 30-8 ولت و توان مصرفی 12 وات انتقال دهد. علاوه بر این، رادیو وایرلس Mikrotik QRT5 دارای سنسورهایی است که قادر به نمایش دمای دستگاه و ولتاژ می باشند. این ویژگی ها باعث می شود که کاربران بتوانند به راحتی وضعیت و عملکرد دستگاه را نظارت کنند.

 

ابعاد QRT 5

رادیو وایرلس Mikrotik QRT5 دارای ابعاد 309*320*58 میلی متر است. این ابعاد نسبت به سایر رادیو وایرلس های این برند، کوچکتر است که یکی از قابلیت های این رادیو وایرلس میباشد. طراحی کوچک و فشرده این رادیو، امکان استفاده آسان و نصب سریع را فراهم می کند که کاربر وقت کمتری برای نصب و راه اندازی این کالا میگذارد.

 

مجوز های دستگاه

رادیو وایرلس QRT5 میکروتیک(Mikrotik) دارای مجوزهای مختلفی است که شامل CE/RED، FCC، IC، EAC و ROHS می شود. این مجوزها نشان می دهند که این دستگاه برای استفاده در مناطق مختلف جهان و با رعایت استانداردهای مربوطه تأیید شده است. مجوز CE/RED به معنی مطابقت با استانداردهای اتحادیه اروپا برای تجهیزات رادیویی است. مجوز FCC نیز نشان دهنده این است که این دستگاه با مقررات فدرال ارتباطات کمیسیون ایالات متحده آمریکا سازگار است. همچنین، مجوز IC نشان می دهد که این دستگاه با مقررات صنایع کانادا (Industry Canada) سازگار است. مجوز EAC نیز به معنای رعایت استانداردهای تجهیزات الکترونیکی و رادیویی در روسیه است. در نهایت، مجوز ROHS نشانگر رعایت محدودیت مواد مضر در تولید دستگاه است. این مجوزها نشان می دهند که رادیو وایرلس Mikrotik QRT5 از نظر قانونی و استانداردهای بین المللی تأیید شده است و می توان آن را با اطمینان استفاده کرد.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

رادیو وایرلس QRT5 میکروتیک Mikrotik
مشخصات دیگر
تعداد و نوع پورت ها

1x 10/100/1000 Ethernet ports

محدوده فرکانس

5GHz

حافظه رم

64MB

پردازنده

AR9342

فرکانس پردازنده

600MHz

سیستم عامل

MikroTik RouterOS

تعداد پورت POE

1 عدد

استاندارد وایرلس

802.11a/n

حداکثر مصرف برق

12W

دمای کارکرد

Max Operating Temperature : 70 °C, Min Operating Temperature : -40°c

ابعاد دستگاه

Depth: 5cm, Height: 32cm, Width: 30.9cm

سرعت وایرلس

300Mbps

انتخاب رنگ

سفید

امتیاز کاربران به:

رادیو وایرلس QRT5 میکروتیک Mikrotik (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

محصولات مشابه