بازخورد درباره این کالا

اکسس پوینت AP AC LR یوبیکیوتی UNIFI

UNIFI UAP-AC-LR Access Point
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • سفید
صاف
ویژگی های محصول
  • قابلیت POE : دارد
  • تعداد پورت POE : 1 عدد
  • سرعت انتقال پورت POE : 10/100/1000
  • حداکثر سرعت وایرلس : 1300 مگابیت بر ثانیه
  • قدرت پوشش دهی : 182 متر
  • فرکانس قابل پشتیبانی : 2.4 و 5 گیگاهرتز
+ اطلاعات بیشتر
گارانتی 18 ماهه فروشگاه اینترنتی لاین نت
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی لاین نت
بروزرسانی قیمت: 24 شهریور 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

اکسس پوینت AP AC LR یوبیکیوتی UNIFI

توضیح مزایا و معایب اکسس پوینت یوبیکیوتی مدل UNIFI AP AC LR

یکی از مشکلات ایجاد شبکه در مکان های بزرگ مثل هتل ها و شرکت ها، دسترسی به اینترنت در مکان هایی است که آنتن دهی در آنجا ضعیف میباشد. از این رو برای حل این مشکل میتوان از دستگاه هایی به نام اکسس پوینت استفاده کرد تا به صورت بی سیم و از طریق شبکه Wi-Fi، دسترسی به اینترنت را در مکان هایی که آنتن دهی در آن بخش ها ضعیف است ایجاد کرد. یکی از بهترین اکسس پوینت هایی که میتوان از آن برای ایجاد یک شبکه پرسرعت و بدون قطعی از آن استفاده کرد AP AC LR میباشد. AP AC LR یک اکسس پوینت همه فن حریف از برند یوبیکیوتی(Ubiquiti) است که تمام نیاز های شمارا از داشتن یک اکسس پوینت بی نظیر برطرف میکند. از قابلیت های این محصول میتوان به پشتیبانی از قابلیت POE، سرعت انتقال فوق العاده، آنتن های پر قدرت با پوشش دهی بسیار بالا، پشتیبانی از قابلیت دوال باند و… اشاره کرد که در هنگام خرید تجهیزات وایرلس از جمله اکسس پوینت ها باید به آنها اشاره کرد

نمایش بیشتر - بستن
  • پشتیبانی از قابلیت POE
  • سرعت انتقال 10/100/1000
  • باند فرکانسی دوال باند
    سرعت انتقال
    10
    آنتن دهی
    8
    سهولت در استفاده
    9
    سخت افزار
    9

قابلیت دوال باند UNIFI AP AC LR

از ویژگی های برجسته این اکسس پوینت میتوان به قابلیت دوبانده بودن آن اشاره کرد. این اکسس پوینت از باند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی میکند. این ویژگی باعث شده تا پهنای باند بیشتر و سرعت بالاتری را داشته باشید و از یک اتصال با سرعت بالا و پایدار لذت ببرید.


سرعت انتقال اطلاعات

اکسس پوینت یوبیکیوتی(Ubiquiti) AP AC LR قابلیت انتقال داده با سرعت بالا را در دو باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز را  دارد. در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز، مودم قادر است تا حداکثر با سرعت 450Mbps داده ها را انتقال دهد که این باند فرکانسی برای پوشش گسترده تر و فاصله بیشتر مناسب تر است.

در باند فرکانسی 5 گیگاهرتز، مودم قادر است تا حداکثر با سرعت 867Mbps داده ها را انتقال دهد. این باند فرکانسی معمولاً برای فاصله های کوتاه مناسب است. همچنین سرعت بیشتری در فاصله های کوتاه ارائه میدهد.

با این سرعت های انتقال، مودم AP AC LR توانایی ارائه اتصال پایدار و با کیفیت مناسب اینترنت در محیط های کاری و خانگی را به خوبی فراهم می کند.

 

آنتن های UNIFI AP AC LR

اکسس پوینت AP AC LR دارای 2 آنتن داخلی میباشد.از قابلیت های این آنتن ها میتوان به پشتیبانی از فناوری 3×3  MIMO اشاره کرد. این قابلیت کمک میکند تا سریع تر به اینترنت وصل شده و پایداری بیشتری داشته باشد. این محصول دارای 1 آنتن با توان 3dBi با باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز و 1 آنتن با توان 6dBi در باند فرکانسی 5 گیگاهرتز میباشد. همچنین محدوده پوشش دهی این اکسس پوینت تا 182 متر مربع به صورت 360 درجه میرسد تا در تمام محیط اطراف با بهترین سرعت ممکن به اطلاعات مورد نظر و اینترنت بسیار عالی دست پیدا کنید.

 

اتصال به شبکه با استفاده از پورت اترنت

این اکسس پوینت دارای 1 پورت اترنت با سرعت انتقال 1000/100/10 (گیگابیت) میباشد. از دیگر ویژگی های پورت اترنت میتوان به پشتیبانی از قابلیت POE اشاره کرد. این قابلیت باعث میشود تا جریان برق را از طریق پورت اترنت موجود در اکسس پوینت به دستگاه های دیگر منتقل کرد. این امر باعث میشود تا در مصرف برق نیز صرفه جویی شود.

اکسس پوینت UNIFI AP AC LR از برند یونیفای

بخش سخت افزاری UNIFI AP AC LR

این دستگاه دارای کارت وایرلس داخلی است که توان خروجی آن در باند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتز به 24dBm میرسد.  استاندارد های بیسیم این محصول در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز 802.11b/g/n میباشد. همچنین استاندارد های بیسیم این محصول در باند فرکانسی 5 گیگاهرتز 802.11a/n/ac میباشد.

 

قابل استفاده استفاده در

این اکسس پوینت بیشتر در مکان هایی مثل محیط های تجاری مثل دفاتر و اداره جات بزرگ, مراکز آموزشی , هتل ها، بیمارستان ها ، منازل با وسعت بالا و… استفاده میشود.

 

نحوه قرارگیری در محیط

اکسس پوینت AP AC LR قابلیت نصب در فضا های داخلی (INDOOR) را دارد. این امکان در این اکسس پوینت وجود دارد تا اکسس پورنت را به سقف و یا روی دیوار نصب کنید و از آن استفاده کنید.

 

نحوه کانفیگ اکسس پوینت های یونیفای

یکی از روش های کانفیگ اکسس پوینت های یونیفای از طریق نرم افزار Unifi Controller است. شما میتوانید از طریق نصب این برنامه بر روی کامپیوتر خود کانفیگ اکسس پوینت را از طریق این برنامه انجام دهید.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

اکسس پوینت AP AC LR یوبیکیوتی UNIFI
مشخصات دیگر
قابلیت POE

دارد

تعداد پورت POE

1 عدد

سرعت انتقال پورت POE

10/100/1000

حداکثر سرعت وایرلس

1300 مگابیت بر ثانیه

قدرت پوشش دهی

182 متر

فرکانس قابل پشتیبانی

2.4 و 5 گیگاهرتز

امکان نصب روی دیوار و سقف

دارد

انتخاب رنگ

سفید

امتیاز کاربران به:

اکسس پوینت AP AC LR یوبیکیوتی UNIFI (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

محصولات مشابه