بازخورد درباره این کالا

درزگیر ترانک سایز 50*101 دانوب Danub

Danub trunk sealant size 101*50
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • سفید
صاف
ویژگی های محصول
  • نوع محصول : درزگیر
  • جنس بدنه : PVC
  • سایز : 50×101 mm
  • استاندارد ها : IEC61084-2-1 و DIN EN 50085
  • دمای عملکرد : ۱۵- تا ۱۶+ درجه سانتیگراد
  • انتخاب رنگ :
+ اطلاعات بیشتر
کالای اورجینال
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی لاین نت
بروزرسانی قیمت: 7 مرداد 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

درزگیر ترانک سایز 50*101 دانوب Danub

توضیح مزایا و معایب درزگیر ترانک سایز 50*101 دانوب Danub

درزگیر ترانک سایز 50*101 برند دانوب (Danub)، به عنوان یک راهکار کاربردی و مناسب برای پوشش و محافظت از نقاط اتصال و درزهای ترانکینگ شناخته می شود. این محصول با بهره گیری از طراحی دقیق و استفاده از مواد با کیفیت، به شما این امکان را خواهد داد که سیستم کابل کشی خود را بهینه کنید و از درهم ریختگی و آسیب دیدگی کابل ها جلوگیری کنید.

نمایش بیشتر - بستن

جنس بدنه درزگیر ترانک سایز 50*101

بدنه این درزگیر ترانک از جنس PVC یا پلی وینیل کلراید ساخته شده است که به دلیل مقاومت بالایی که در برابر ضربه، حرارت و رطوبت دارد، به عنوان یکی از بهترین مواد برای ساخت تجهیزات مدیریت کابل شناخته می شود. این ماده به علاوه، با افزایش طول عمر کارکرد محصول، به عنوان عایق الکتریکی نیز عمل می کند و از تداخلات الکترومغناطیسی جلوگیری می نماید.

 

ابعاد درزگیر ترانک دانوب

درزگیر ترانک دانوب با سایز 50×101 میلی متر، با ترانک های هم اندازه به خوبی هماهنگی دارد، این ابعاد استاندارد به کاربران این امکان را خواهد داد که بدون نیاز به تغییرات اضافی، این درزگیر را به راحتی نصب کنند.

 

استاندارد های درزگیر ترانک 50*101

این درزگیر ترانک با رعایت استانداردهای بین المللی IEC61084-2-1 و DIN EN 50085 تولید و عرضه شده است. این استانداردها این اطمینان را به شما می دهند که محصول با کیفیت بالا و عملکرد مطلوبی تولید شده است که به بهترین شکل ممکن نیازهای کاربران را برآورده می کند. همچنین استفاده از این استانداردها این اطمینان را می دهد که درزگیر ترانک دانوب دارای استحکام و پایداری لازم برای محیط های مختلف است و به عنوان یک راهکار مطمئن برای مدیریت کابل ها و افزایش ایمنی شبکه عمل می کند.

 

حفاظت از کابل ها با درزگیر ترانک دانوب

استفاده از این درزگیر ترانک دانوب به کابل ها و سیم ها اجازه می دهد که در برابر گرد و غبار، رطوبت و آسیب های محیطی محافظت شوند. این ویژگی بسیار مفید و با اهمیت است و از خراب شدن کابل ها جلوگیری می کند، به ویژه در محیط های صنعتی و پر گرد و غبار. درزگیر ترانک دانوب، به کاربران این امکان را می دهد تا به بهترین شکل ممکن شبکه کابل کشی خود را مدیریت کنند و از دسترسی آسان به کابل ها و سیم ها در شرایط سخت محیطی بهره مند شوند.

 

جمع بندی درزگیر ترانک سایز 50*101 دانوب Danub

درزگیر ترانک سایز 50*101 دانوب با ویژگی های منحصر به فرد و طراحی کارآمدی که دارد، بهترین گزینه برای پوشش درزهای ترانک و حفاظت از کابل ها در برابر آسیب های محیطی محسوب می شود. این محصول با بدنه مقاوم از PVC، ابعاد استاندارد و رعایت استانداردهای بین المللی، به بهترین شکل نیازهای کاربران را برآورده می کند. استفاده از این درزگیر ترانک به شما این امکان را می دهد که کابل های خود را به صورت منظم و ایمن نگهداری کرده و از مزایای فراوان آن بهره مند شوید، در حالی که به سادگی و با کیفیت بالا نصب و استفاده کنید.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

درزگیر ترانک سایز 50*101 دانوب Danub
مشخصات دیگر
نوع محصول

درزگیر

جنس بدنه

PVC

سایز

50×101 mm

استاندارد ها

IEC61084-2-1 و DIN EN 50085

دمای عملکرد

۱۵- تا ۱۶+ درجه سانتیگراد

انتخاب رنگ

سفید

امتیاز کاربران به:

درزگیر ترانک سایز 50*101 دانوب Danub (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه