منو

رویه بازگرداندن کالا

1 . جعبه محصول بدون هرگونه خط و خش و دقیقا به مانند شرایط اوله خود باید باشد .

 

2 . مخدوش شدن یا حذف شماره سریال از روی دستگاه تی پی لینک یا عدم تطابق سریال دستگاه با سریال روی جعبه موجب ابطال گارانتی می شود.

 

3 . نکته : بدیهی است که سرعت پایین اینترنت به سایت لاین نت مربوط نبوده و به هیچ عنوان جزو گارانتی محسوب نمی شود و باید از شرکت ارائه دهنده پیگیری شود .

 

4 . هرگونه آپدیت فریم ور که منجر به ایجاد تغییرات جدید در محصول شود مورد تایید نیست و گارانتی را باطل میکند .

 

5 . بازکردن یا دستکاری سخت افزاری توسط اشخاص غیر مجاز و هرگونه تغییر یا از بین رفتن نرم افزار داخلی دستگاه تی پی لینک موجب ابطال گارانتی خواهد گردید .

 

6 . خرابی ناشی از ضربه ، شکستگی ، استفاده از ولتاژ جریان نامناسب ، ورود مایعات به داخل دستگاه ، شوک الکتریکی ، کار در محیط آلوده به گردوغبار بسیار زیاد یا رطوبت ، زنگ زدگی یا سولفاته شدن قطعات ، اتصال پورت تلفن به برق ، همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاه ها و لوازم جانبی غیر اصلی مشمول خدمات و ضمانت نمی باشد .

 

7 . مشتری بایستی بعد اظهار کردن عیب دستگاه به صورت فیلم گرفتن از محصول با ذکر توضیح خرابی و سریال نامبر دستگاه و ارسال آن به واتساپ شرکت ، با هماهنگی مسئول مربوطه می تواند محصول خود را در اختیار قرار دادهتا عملیات مربوطه (ارائه دستگاه جایگزین ، تعویض دستگاه ، عودت دستگاه به روز شده و …) در اسرع وقت روی دستگاه صورت گیرد .

 

8 . هزینه های مربوط به رفت و برگشت کالا جهت تست به دقاتر خدمات پس از فروش با مشتری میباشد .

 

9 . متعلقات دستگاه شامل گارانتی نمی باشد .

 

10 . باتری ها دارای سلول های مصرفی میباشند که به مرور زمان از عمر این سلول ها کاسته می شود و این به معنای اصطحلاک طبیعی است . لذا کاهش ظرفیت شارژ باتری بر اثر اصطحلاک طبیعی مشمول ضمانت نیست .

 

11 . خواهشمند است در صورت هرگونه تغییر در آدرس پستی و یا شماره تلفن ، مراتب را به بخش خدمات پس از فروش شرکت لاین نت اطلاع دهید ; در غیر اینصورت تمامی عواقب احتمالی به عهده مشتری خواهد بود . 

 

12 . هرگونه آسیب دیدگی ایجاد شده به دلیل بسته بندی نامناسب در زمان ارسال بر عهده خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی بابت آن ندارد . 

 

13 . در صورت تهیه تجهیزات پیش نیاز استاندارد و مورد تایید و پایدار بودن شرایط مورد نیاز ، اگر بعد از راه اندازی دستگاه چراغ LOS در مودم های فیبر نوری و چراغ DSL در مودم های ADSL/VDSL همچنان چشمک بزند .

 

14 . حتما قبل از خرید با کارشناسان لاین نت تماس بگیرید و صرفا به اطلاعات درج شده در سایت اکتفا نکنید و حتما از مشاوره رایگان کارشناسان لاین نت بهره مند شوید تا از شرایط گارانتی لاین نت هم مطلع شوید .

در صورت اعلام بازگشت وجه از سوی شما و تکمیل بررسی کارشناسان ما ، شما میتوانید شماره کارت معتبر خود را برای عودت وجه از سمت تیم لاین نت به واحد مربوطه اعلام فرمایید .

پس از ثبت درخواست عودت وجه و بعد از بررسی تیم کارشناسان ، تا 3 روز کاری مبلغ مورد نظر برای شما عودت داده میشود . 

بله ، تمامی هزینه های جانبی عودت کالا با مشتری محترم میباشد .

خیر ، کالا تنها در شرایطی مرجوع میشود که دقیقا در حالت اولیه خود باید باشد و هیچ آسیب و خط و خشی روی دستگاه نباشد و کالا دارای جعبه اصلی خود باشد .

0/5 (0 نظر)
کالاهایی که دیده ایید
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی لاین نت
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه اینترنتی لاین نت